اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک 20 میلی لیتر

Coldamaris

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: اتریش
  • شرکت تولید کننده: ‌سیگمافارم
  • برند: سیگمافارم (Sigma Pharm)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
240,000
6%
226,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بینی یکی از عوامل مهم ورود عفونت‌های ویروسی به بدن است. ویروس‌های سرماخوردگی با اتصال به مخاط بینی و تکثیر در آن موجب ایجاد علائم سرماخوردگی از جمله آبریزش و گرفتگی بینی، سرفه، گلودرد و سایر علائم می‌شوند. اسپری بینی کلداماریس به حفظ رطوبت بینی کمک کرده و با دارا بودن ترکیب کاراژلوز از پخش شدن و تکثیر ویروس‌های سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. به علاوه اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک به عنوان یک راهکار پیشگیری کننده، علائم اختلالات ناشی از خشکی و التهاب مخاط بینی را بهبود می‌بخشد. آلودگی هوا یا اقامت مداوم در مکان‌های با رطوبت کم هوا مانند فضاهای بسته، اتومبیل، قطار یا هواپیما می‌تواند باعث خشکی و تحریک مخاط بینی شود. با استفاده از اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک بینی، می‌توان بهبود در شرایط ناشی از این عوامل ایجاد کرد و از علائم خشکی و التهاب بینی جلوگیری نمود. این محصول به‌عنوان یک راهکار موثر در کاهش تحریک مخاط بینی و افزایش رطوبت محیط اطراف عمل می‌کند.

محصولات مرتبط

معرفی اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک

استفاده از اسپری‌های بینی میتواند کمک شایانی به درمان بیماری های مختلف شما می‌کند. اما مهم ترین مزیت استفاده از این سبک دارو تاثیرگذاری سریع آن است. در صورت مبتلا شدن به بیماری های نظیر سرماخوردگی و سینوزیت با التهاب هایی در مجاری تنفسی و یا گرفتگی هایی در این ناحیه مواجه خواهید شد که میتواند برا شما بسیار آزاردهنده باشد. اسپری های بینی از بهترین و سریع ترین دارو های موجود در داروخانه‌ها برای رفع این گرفتگی ها و التهاب ها هستند که می‌توانند کمک بسیار قابل توجهی به شما برای رفع این مشکلات کنند.

دارو‌های تزریق شده به حفره بینی توسط عروق بینی به سرعت جذب شده و وارد جریان خون میشوند. این روش برای درمان علایم برخی بیماری ها از تمام روش های دیگر مثل تزریق عضلانی، تزریق داخل رگ و… کاربردی تر بوده و نتیجه بهتری به همراه دارد. یکی از بیماری های معروف و رایجی که توسط این روش درمانی بهبود و تسکین میابد، بیماری میگرن است. داروی میگرن کات یکی از مشهور ترین دارو های استفاده در زمینه ی بهبود بیماری میگرن است که به صورت اسپری بینی در بین بیماران عرضه می‌شود. برای افراد مبتلا به این بیماری میگرن استفاده از دارویی که تاثیر آن به سرعت بروز پیدا کند یک نکته ی بسیار مهم است. همچنین استفاده از دارو های خوراکی برای بیماران مبتلا به میگرن خیلی ناخوشایند نیست زیرا باعث به وجود آمدن حالت تهوع در این بیماران میشوند.

موارد مصرف

  • اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک کمک‌کننده به بهبود سرماخوردگی‌‌های ناشی از عفونت‌های ویروسی
  • حاوی کاراژینان یوتا مشتق شده از جلبک قرمز دریایی خوراکی
  • کاراژینان یوتا کمک‌کننده به پیشگیری از عفونت‌های ویروسی سیستم تنفسی مانند کووید-19 (کرونا)
  • مفید در حفظ رطوبت و جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی
  • کمک به کاهش اتصال ویروس‌ها به گیرنده‌های دستگاه تنفسی
  • اسپری بینی COLDAMARIS پروفیلاکتیک به کاهش علائم عفونت های ویروسی مجاری تنفسی کمک می‌کند.
  • اسپری کلداماریس پرو در کودکان بالای 1 سال، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است.
  • محلول نمک استریل با 1.2 ml/mg کاراژینان (کارژلوز)
  • شفاف، بدون بو و رنگ، دارای ویسکوزیته مطلوب (که سبب ماندگاری مناسب در مخاط بینی شده)
  • 1 ml محلول شامل 1.2 mg کاراژینان یوتا است
  • موثر علیه ویروس های سرماخوردگی
  • بدون مواد نگهدارنده
  • جلوگیری و درمان عفونت های ویروسی دستگاه تنفسی 

قبل از مصرف بهتر است با پزشک خود مشورت کنید یا با پشتیابنی آنلاین دارووب تماس بگیرید.

روش مصرف

قبل از استفاده از هر دارو یا مکملی، باید دستورالعمل آن را مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال، با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. بعد از خرید اسپری بینی پروفیلاکتیک کلداماریس بی بی بهتر است با روش مصرف آن آشنا شوید. اگر از این اسپری برای نوزاد خود استفاده می کنید، ابتدا سر او را در وضعیت ثابت قرار دهید، درپوش را بردارید و خارج از بینی اسپری را امتحان کنید و در صورت وجود مشکل در پمپ، آن را به صورت عمودی نگه دارید.حال نازل را به آرامی وارد بینی نوزاد کنید؛ نیازی به فرو بردن عمیق نیست. بعد از خروج اسپری از بینی درپوش آن را بگذارید.
اسپری پروفیلاکتیک بی بی اغلب روزانه سه بار استفاده می شود؛ هر بار یک پاف داخل هر بینی اسپری می گردد. در صورت ادامه علائم، با مشورت پزشک می توانید تعداد دفعات و تعداد پاف‌ها را بیشتر کنید.

مصرف اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک در دوران بارداری شیردهی

کلداماریس در خلال بارداری و شیردهی قابل استفاده است.

مصرف اسپری کلداماریس برای کودکان

اسپری کلداماریس برای کودکان و هر گروه سنی از 6 ماه به بالا مناسب است. اگر از آن برای کودک خود استفاده می‌کنید توجه داشته باشید تا نازل اسپری را به صورتی داخل مجرای بینی کودک نمایید که باعث آسیب به بینی کودک نشود. همچنین  از فرو کردن عمیق نازل داخل بینی کودک خودداری نمایید.

توصیه مهم قبل از مصرف اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک

کلداماریس یک فرآورده کاملا ایمن می باشد و بنابراین در صورت نیاز به مصرف طولانی مدت آن، بدون مشکل قابل مصرف است.
به منظور رعایت موارد بهداشت فردی و جلوگیری از انتقال عوامل بیماریزا به سایر افراد خانواده، هر شیشه اسپری کلداماریس باید فقط توسط یک نفر استفاده شود و برای هر فرد یک اسپری مجزا تهیه شود.
بدلیل وجود فیلتر خاص در اسپری کلداماریس، این فراورده پس از باز شدن و تکرر مصرف استریل باقی می ماند و تا انقضاء تاریخ مصرف قابل استفاده و نگهداری می باشد.

ترکیبات اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک

هر میلی لیتر از این محصول حاوی 1.2 میلی گرم کاراژینان یا همان کاراژلوز است.

شرایط نگهداری

  • فراورده را دور از نور و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.
  • فراورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک بیبی سیگمافارم مناسب برای محیط‌های آلوده

اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک بیبی سیگمافارم یکی از بهترین محصولات برای برطرف کردن مشکلات ناشی از خشکی و التهاب مخاط بینی به ویژه در محیط‌های آلوده و یا مکان‌هایی با رطوبت پایین مانند فضاهای بسته است. این محصول یک محلول شفاف، بدون رنگ، ویسکوز و بدون بو و به راحتی می‌توان آن را مصرف نمود.

رطوبت بینی به نحوی عمل می‌کند تا با بهترین روش در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها از بدن محافظت نماید. بینی یکی از عوامل مهم ورود عفونت‌های ویروسی به بدن است و ویروس‌های سرماخوردگی با اتصال به مخاط بینی و تکثیر در آن موجب ایجاد علائم سرماخوردگی از جمله آبریزش و گرفتگی بینی، سرفه، گلودرد و سایر علائم می‌شوند.

اسپری بینی کلداماریس به حفظ رطوبت بینی کمک کرده و با دارا بودن ترکیب کاراژلوز از پخش شدن و تکثیر ویروس‌های سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. این اسپری فاقد مواد نگهدارنده و محصولی کاملا ایمن است؛ بنابراین در صورت نیاز به مصرف طولانی مدت آن، بدون مشکل قابل مصرف است. 

برای خرید این محصول اینجا کلیککنید.

کشور سازنده
اتریش
شرکت تولید کننده
‌سیگمافارم
برند
سیگمافارم (Sigma Pharm)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
اسپری
جنسیت مصرف
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...