ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عدد

Collagen Gold sachet

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: توسعه طب آدریان سلامت
  • برند: آدریان (Adrian)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
599,500
4%
578,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از مهم ترین مواردی که در زیبایی افراد تاثیر دارد، پوست است. راه های مختلفی برای شفافیت و آبرسانی پوست وجود دارد که از آن ها می توان به انواع کرم ها و روش های لیزری اشاره کرد. این روش ها گرچه شاید کارساز باشند؛ اما اکثرا دارای عوارض هستند و یا جزو روش های گران محسوب می شوند. یک راه ساده اما موثر برای آبرسانی پوست و کمک به بهبود جای زخم، جلوگیری از چروک‌های عمیق، التهابات پوستی و حتی اگزما استفاده از ساشه کلاژن گلد آدریان است. با همراه باشید که این محصول فوق جذاب را بررسی کنیم.

محصولات مرتبط

معرفی ساشه کلاژن آدریان

ساشه کلاژن گلد آدریان (Adrian Gold Collagen Sachet) محصول جدید آدریان است. خرید کلاژن گلد ساشه یک خرید مناسب برای کسانی است که بخواهند پوست خود را جوان نگه دارند. پودر کلاژن گلد آدریان در هر ساشه حاوی 5000 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و نوع 3 می باشد. این مقدار نیاز شما را به کلاژن به صورت کامل تامین کرده و باعث حفظ حالت کشسانی پوست و جلوگیری از پیری پوست می شود.

کاهش کلاژن سازی پوست از سن ۲۰ الی ۲۵ سالگی کاهش پیدا کرده و تا ۴۰ سالگی به صورت سالیانه ۱ درصد کاهش پیدا می کند. بعد از ۴۰ سالگی نیز این مقدار بیشتر شده و تامین کلاژن را به صورت مکمل یا تغذیه به امری حیاتی برای حفظ سلامت پوست تبدیل کرده است.

علاوه بر کلاژن در ساشه کلاژن گلد آدریان، ویتامین C نیز وجود دارد. ویتامین C به تنهایی خواص بسیاری برای بدن به خصوص سیستم ایمنی و پوست مو دارد. ویتامین ث دارای خواص آنتی اکسیدانی است؛ اما فایده بسیار مهم دیگر ویتامین سی، افزایش سنتز کلاژن و جذب آن توسط پوست است. این مزیت باعث می شود تا کلاژن به شکل کارآمدتری بافت پوست را ترمیم کند. ویتامین سی نیز در هر ساشه کلاژن گلد به میزان 80 میلی گرم وجود دارد.

ترکیب موثر و کاربردی دیگر ساشه کلاژن گلد آدریان، هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید یک ضد چروک و جوانساز پوست است. همچنین در محصولات مراقبت از پوست اسید هیالورونیک به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می شود، ماده‌ای که به پوست کمک می‌کند تا آب را نگه دارد و باعث هیدراته کردن لایه‌های بیرونی پوست می‌شود و در نتیجه ظاهر پوست را بهبود می بخشد. هیالورونیک اسید نیز در هر ساشه کلاژن گلد آدریان به مقدار 50 میلی گرم وجود دارد.


موارد مصرف ساشه کلاژن آدریان

  • کمک به روند بهبود جای زخم‌ها، اگزما و التهابات پوستی
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و شفاف کنندگی
  • قابل استفاده برای افراد با مشکل بلع قرص (قورت دادن قرص)
  • پیشگیری و درمان چروک‌های عمیق
  • آبرسانی بیشتر به پوست دهیدراته
  • مناسب پوست‌های تیره و لک دار
  • سن پوستی ۴۰ و بالاتر


روش مصرف

روزانه یک عدد ساشه کلاژن گلد (با قابلیت مصرف در آب یا سایر مایعات و نوشیدنی‌های سرد و گرم، ماست، سوپ و ژله) مصرف شود.


توصیه مهم قبل از مصرف

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان به کار نمی‌رود.


مصرف ساشه کلاژن گلد در بارداریی و شیردهی

در دوران بارداری و شیردهی محصول را با مشورت پزشک متخصص یا دکتر داروساز مصرف کنید. برای این کار می‌توانید با پشتیبانی آنلاین دارووب در تماس باشید.


موارد منع مصرف ساشه کلاژن گلد

افراد داری نارسایی کلیوی و کبدی مصرف با احتیاط و با مشورت پزشک صورت گیرد.


عوارض جانبی مصرف ساشه کلاژن گلد

تاکنون عارضه جانبی جدی و حادی ناشی از مصرف این ساشه گزارش نشده است؛ اما در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک بعد از مصرف این ساشه از ادامه مصرف این محصول خودداری کنید و با پزشک و داروساز مشورت کنید.


شرایط نگهداریی

  • به دور از رطوبت نگداری شود.
  • در جای خنک با دمای زیر 30 درجۀ سانتی‌گراد قرار گیرد.
  • دور از دسترس کودکان باشد.


ترکیبات کلاژن گلد چیست و چطور به حفظ جوانی پوست کمک می کند؟

این محصول شامل 5000 میلی‌گرم کلاژن هیدرولیز شده (مارین) نوع 1 و 3، 50 میلی‌گرم هیالورونیک اسید و 80 میلی گرم ویتامین C می باشد و با طعم پرتقال تولید شده است.

  • 5000 میلی‌گرم  Hydrolyzed Collagen
  • 50 میلی‌گرم Hyaluronic Acid
  • 80 میلی‌گرم Vitamin C


بهترین نوع کلاژن، کلاژن نوع 1 و 3 است. این نوع کلاژن برای مو، پوست، ناخن، تاندون‌ها، رباط‌ها و استخوان‌ها مناسب است. همچنین از تحرک و کیفیت زندگی پشتیبانی می کند. کلاژن نوع I و نوع III شایع ترین انواع کلاژن در بدن ما هستند. 

کلاژن نوع I و III خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. بنابراین، چین و چروک‌ها را به حداقل رسانده و به شما امکان می‌دهد درخشش جوانی خود را حفظ کنید.


تفاوت کلاژن نوع 1 و نوع 3 در چیست؟

کلاژن نوع 1: خطوط و چین و چروک های ریز را به حداقل رسانده و خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست را بهبود می‌بخشد.

کلاژن نوع 3: به مقدار زیاد در روده‌ها، ماهیچه‌ها، عروق خونی و رحم یافت می شود. بیشتر اوقات با کلاژن نوع I برای بهبود روده و بهبود خاصیت ارتجاعی و هیدراتاسیون پوست استفاده می شود. کلاژن نوع III ساختار و استحکام بافت همبند را فراهم می‌کند و در بسیاری از نقاط بدن به ویژه پوست، ریه، دیواره روده و دیواره رگ‌های خونی یافت می‌شود.

فیبرهای کلاژن نوع 3 نازک تر از فیبرهای نوع 1 هستند و در غلظت بالایی در پوست، عروق خونی و سایر بافت‌ها با نسبت زیادی از الیاف الاستیک وجود دارند. با گذشت زمان، این بافت گرانوله با یک شبکه کلاژن نوع اول قوی تر و ترازتر جایگزین می شود.


سن پوستی چیست و چه تفاوتی با سن واقعی دارد؟

سن پوستی، سنی است که از ظاهر هر فرد برآورد می‌شود و در حقیقت به کیفیت، سلامت پوست و مراقبت‌های پوستی بستگی دارد. از مهمترین عواملی که در تعیین سن پوستی نقش دارد میزان کلاژن پوست هست. 

کلاژن 80٪ ساختار پوست را تشکیل می‌دهد و مهمترین عامل استحکام و کشسانی پوست است. با افزایش سن، بدن کلاژن کمتری تولید می‌کند، پوست نازک و خشک شده و استحکام کمتری پیدا می کند. کاهش کلاژن و هیالورونیک اسید منجر به ایجاد چین و چروک می شود. به همین دلیل معمولا سن پوستی از سن واقعی بیشتر است.


بهترین نوع کلاژن برای مصرف کدام است؟

پپتیدهای کلاژن معمولاً بهترین شکل کلاژن برای بلع محسوب می‌شوند. اگر فردی می‌خواهد از مکمل کلاژن استفاده کند، باید کلاژن هیدرولیز شده مصرف کند. کلاژن هیدرولیز شده به این معنی است که کلاژن به پپتیدهای کوچک تجزیه شده است که هضم آن برای بدن را بهتر می کند.


ویتامین سی

ویتامین C باعث تولید کلاژن می شود که می‌تواند ضخامت درم را کاهش و خطوط ریز را کم کند از این رو برای پوست سفت و جوان ضروری است.

علاوه بر این، ویتامین C یک آنتی اکسیدان است به این معنی که از سلول های پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

کلاژن یک پروتئین است که به طور طبیعی در پوست شما وجود دارد و از افتادگی آن جلوگیری می کند. اما بدن شما با افزایش سن تولید کلاژن را کم می‌کند. استفاده از ویتامین C روی پوست می تواند کلاژن جدید را برای رشد تشویق کند.

همچنین مصرف ویتامین C به حفظ کلاژن موجود کمک می کند و پروتئین گرانبها را از آسیب محافظت می‌کند. هنگامی که ویتامین C به صورت موضعی استفاده شود با مهار مقدار ملانین که سلولهای رنگدانه پوست شما تولید می کنند، پوست را روشن می کند.


هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید (HA) یک گلیکوزامینوگلیکان طبیعی است که در سراسر بافت همبند بدن یافت می شود. HA جزء اصلی چیزی است که به پوست شما ساختار می‌دهد و مسئول ظاهر چاق و هیدراته است. هیالورونیک اسید نقش محوری در روند بهبود زخم دارد و با افزایش سن تولید آن کاهش می یابد و ما را مستعد ابتلا به افتادگی و چین و چروک می کند.


چرا اسید هیالورونیک اینقدر جادویی است؟

برای شروع، هیالورونیک اسید می تواند تا 1000 برابر وزن خود را در آب متصل کند! به عبارت دیگر، به عنوان یک رطوبت رسان عمل می‌کند و مولکول‌های آب را روی سطح پوست شما نگه می‌دارد تا آن را زیبا و هیدراته نگه دارد. اسید هیالورونیک یک مولکول قندی است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و به چسباندن آب به کلاژن کمک کرده و آن را در پوست به دام می اندازد، به طوری که پوست نازک تر، شبنم تر و هیدراته تر به نظر می‌رسد. از این رو می‌توان ساشه کلاژن آدریان را به عنوان جاودی جوانی معرفی کرد.


مزیت مصرف کلاژن به صورت خوراکی

با توجه به اینکه از بیست سالگی، پوست در معرض رادیکال‌های آزاد و اشعه خورشید قرار می‌گیرد، توصیه می شود مصرف کلاژن جهت جلوگیری از آسیب پوستی و ایجاد چین و چروک از بیست سالگی آغاز گردد. کلاژن مولکولی بزرگ است. به همین دلیل جذب آن به طور موضعی بسیار ضعیف است و باید به صورت مکمل خوراکی مصرف شود تا بتواند به ناحیه عمیق تری از پوست برسد، همین طور برای بهبود جذب به صورت خوراکی لازم است به قطعات کوچک هیدرولیز شود.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
توسعه طب آدریان سلامت
برند
آدریان (Adrian)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
ساشه
جنسیت مصرف
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...