شربت برون کلد هلث اید 200 میلی لیتر

Broncold

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: امید پارسینا دماوند
  • برند: هلث اید (Health Aid)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
69,600
19%
57,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شربت برون کلد هلث اید مکمل کاملا گیاهی است که به رفع علائم ایجادشده در سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می‌کند. این شربت دارای خاصیت خنک کنندگی است و موجب تنفس راحت تر در بیماران می‌شود. گلودرد، آبریزش بینی، تب و دردهای عضلانی را بهبود می‌بخشد و با رفع این علایم به بهبود بیماری کمک می‌کند.

محصولات مرتبط

معرفی شربت برون کلد هلث اید

شربت برون کلد هلث اید HealthAid Broncold Syrup یک شربت گیاهی و فرآورده ای طبیعی از محصولات هلث اید برای کمک به بهبود و تسریع درمان سرماخوردگی و آنفولانزا است. شربت برون کلد هلث اید تماما از ترکیبات گیاهی و طبیعی تشکیل شده است و هیچ ماده ای اضافه غیر طبیعی در این محصول استفاده نشده است.


ترکیبات شربت برون کلد هلث اید

نعناع فلفلی، روغن بادیان، تنتورفلفل‌دلمه‌ای، اولئورسین زنجبیل، روغن میخک، روغن نعناع، گلیسیرین E422، گلوکز، ساکارز، کتیرا E413، بنزوئیک‌اسید E210، کارامل E150c، تنتور E150c کارامل، تنتور E150C، آب تنتور E422، گلیسیرین E422.


موارد مصرف شربت برون کلد هلث اید

  • تسکین گلودرد به علت به کار رفتن انواع گیاهان دارویی
  • کمک به بهبود علائم سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا
  • بهبود سرفه های ممتد
  • کاهش گلودرد در کودکان و بزرگسالان
  • افزایش سطح سیستم ایمنی به علت ویتامین ث موجود در روغن رازیانه
  • نرم کردن گلو و رفع گرفتگی صدا
  • درمان سرگیجه های ناشی از بیماری سرماخوردگی
  • کاهش ضعف به وجود آمده در بیماری
  • دارای خاصیت ضد باکتری
  • دارای خاصیت ضد تب
  • کمک به برگرداندن انرژی از دست رفته بیماران


روش مصرف شربت برون کلد هلث اید

  • بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال: دو یا سه قاشق 5 میلی‌لیتری شربت برونکولد (10 تا 15 میلی‌لیتر) مصرف کنید.
  • کودکان 6 تا 12 سال: یک یا دو قاشق 5 میلی‌لیتری (5 تا 10 میلی‌لیتر) مصرف کنید.

        دوزهای فوق را می‌توان هر 2 یا 3 ساعت مصرف کرد.


توصیه مهم قبل مصرف شربت برون کلد هلث اید

  • اگر از استاتین‌ها استفاده می‌کنید، لطفاً قبل از مصرف این مکمل با متخصص مشورت کنید.
  • اگر به هر یک از ترکیبات این محصول آلرژی دارید استفاده نکنید و با دکتر یا داروساز مشورت کنید. برای این کار می‌توانید با پشتیبانی دارووب در تماس باشید.


مصرف شربت برون کلد هلث اید در بارداریی و شیردهی

چنانچه باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.


شرایط نگهداریی

  • در جای خشک نگهداری شود.
  • در دمای پایین و زیر 30 درجه سانیتگراد حفظ شود.
  • به دور از دسترس کودکان قرارگیرد.


شربت برون کلد هلث اید چگونه به بهبود سرماخوردگی کمک می کند؟

شربت برون کلد هلث اید با ترکیبات گیاهی خود بهترین مکمل برای درمان سرماخوردگی است. در ادامه اجزای اصلی این معجون شفابخش را بهتر بشناسیم.


روغن نعناع

نعناع و روغن آن از جمله ترکیبات شربت گیاهی برون کلد هستند که شاید آشنا ترین ترکیب در بهبود وضعیت تنفسی به حساب بیایند. نعناع برای سندرم روده تحریک پذیر (IBS)، سایر مشکلات گوارشی، سرماخوردگی، عفونت های سینوسی، سردرد و سایر بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن نعناع برای استفاده موضعی (به روی پوست) برای مشکلاتی مانند سردرد، دردهای عضلانی، درد مفاصل و خارش نیز استفاده می شود.

در رایحه درمانی، روغن نعناع برای درمان سرفه و سرماخوردگی، کاهش درد، بهبود عملکرد ذهنی و کاهش استرس به دلیل خواص خود مورد استفاده قرار می گیرد. 

روغن نعناع فلفلی به عنوان یک ضد احتقان طبیعی و کاهش دهنده تب استفاده می شود. نعناع حاوی منتولاست، ماده‌ای که در صورت استفاده موضعی به رفع احتقان کمک می‌کند. منتول همچنین در بسیاری از قطره های سرفه برای کمک به تسکین گلودرد و سرفه استفاده می شود. 


فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای موجود در شربت برون کلد هلث اید سرشار از ویتامین سی است که می تواند اثرات این ویتامین را به طور طبیعی برای بدن به همراه داشته باشد. فلفل دلمه ای می تواند باعث بهبود وضعیت سیستم ایمنی شده و با اثرات آنتی اکسیدانی خود از بدن محافظت کند. 

یک تکه بزرگ فلفل دلمه ای می‌تواند سینوس‌های شما را پاک می‌کند، حتی زمانی که بیمار نیستید. بررسی محققان از تحقیقات روی اسپری های بینی حاوی این ماده، ترکیب فعال فلفل دلمه ای و سایر غذاهای تند، علائم رینیت غیر آلرژیک (معروف به عطسه، احتقان) را بهتر از دارونما بهبود می‌بخشد، احتمالاً به دلیل اثر ضد التهابی آن است. بعلاوه، فلفل های دلمه ای منبع خوب دیگری از ویتامین C هستند. هر 5 میلی لیتر از شربت برون کلد حاوی 25 میکروگرم عصاره فلفل دلمه ای است.


رازیانه

رازیانه ترکیب گیاهی دیگری در شربت برون کلد هلث اید است. انیسون یا رازیانه گیاهی است که به دلیل خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است، این گیاه برای تسکین گلودرد و سرماخوردگی استفاده می شود. دو غلاف رازیانه را به چای خود اضافه کنید و آن را دو بار در روز بنوشید تا در برابر سرماخوردگی مقاومت کنید.

رازیانه به طور سنتی به عنوان ادویه در غذا و همچنین به عنوان دارو استفاده می شود. دانه های انیسون حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است اثرات ضد باکتریایی داشته باشند. 


زنجبیل

زنجبیل یکی از معروف ترین ترکیبات گیاهی برای بهبود سرماخوردگی به حساب می آید که برون کلد در شربت خود از این ترکیب نیز استفاده کرده است. زنجبیل به عنوان یک داروی گیاهی برای سرماخوردگی سابقه طولانی دارد. خواص دارویی آن ممکن است التهاب را کاهش دهد و گلودرد را تسکین دهد.

زنجبیل تازه همچنین ضد باکتری است و ممکن است به محافظت در برابر ویروس های سرماخوردگی کمک کند. زنجبیل طعم گرم‌کننده‌ای به نوشیدنی‌های گرم می‌دهد و در طول تاریخ برای اهداف دارویی استفاده شده است. برای تسکین طیف گسترده ای از بیماری ها از حالت تهوع گرفته تا سرماخوردگی، تب و گلودرد استفاده می شود، اثربخشی آن به لطف ترکیبات فعال از جمله جینجرول است.


میخک

میخک یک عنصر اصلی در غذاهای هندی می‌باشد که حاوی ترکیبات قوی ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد التهابی است. بنابراین،این درمان برای بیماری های زمستانی مانند سرفه و سرماخوردگی عالی است.

میخک گنجینه ای از ترکیبات ضد التهابی است که می تواند در مواقع گلودرد، سرفه، سرماخوردگی و سینوزیت مفید باشد. می توانید مقداری میخک را به صورت خام بجوید یا با آب داغ مخلوط کرده و صبح زود بنوشید و حتی در فنجان چای خود مخلوط کنید و یا از شربت برون کلد هلث اید که حاوی این ترکیب گیاهی است برای بهبود وضعیت سرماخوردگی استفاده کنید. 



سوالات رایج درباره شربت برون کلد هلث اید

مصرف این شربت برای بیماری هایی مثل آنفولانزا و کرونا هم موثر است؟

بله این شربت می تواند علائم سرفه و گلودرد در آنفولانزا و کرونا را نیز کاهش دهد.


آیا برای کودک زیر 1 سال نیز می توان مصرف کرد؟

خیر این شربت برای کودکان بالای 6 سال قابل استفاده است و برای کودک زیر 1 سال حتما با پزشک مشورت کنید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
امید پارسینا دماوند
برند
هلث اید (Health Aid)
اصالت کالا
اصل
جنسیت مصرف
عمومی
نوع محصول
شربت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...