قرص اسپریژن نانو حیات دارو 60 عدد

Sperigen

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: نانو حیات دارو
  • برند: اروند فارمد (Arvand Pharmed)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
555,000
8%
511,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قرص اسپیروژن یک مکمل تخصصی و محصول شرکت نانو حیات داروی ایران می‌باشد که بر پایه مواد طبیعی و ویتامین ها تولید شده و در بسته های 60 عددی عرضه می شود. اسپریژن نانو حیات دارو یک مکمل تغذیه ای با کیفیت بوده که مختص آقایان به تولید رسیده است. این محصول دارای کیفیت بالایی است و در رفع بسیاری از مشکلات جسمی موثر خواهد بود. مصرف این محصول باعث افزایش قدرت باروری آقایان، تنظیم هورمون های مردانه و افزایش انرژی در آقایان می شود.

محصولات مرتبط

معرفی قرص اسپیروژن

 قرص اسپیروژن نانو حیات یک مولتی ویتامین و مینرال‌های ضروری بدن آقایان می‌باشد که در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای باروری، حفاظت سلول‌ها از استرس اکسیداتیو و تنظیم فعالیت های هورمونی نقش ویژه ای ایفا می‌کند. همچنین به واسطه وجود ویتامین هایی همچون D، E و….. این قرص تنظیم فعالیت هورمونی آقایان، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز داشته و در سلامت و شادابی آنها نیز موثر است.

ویژگی های قرص اسپریژن نانو حیات دارو

  • ایجاد شرایط مطلوب جهت باروری آقایان
  • محافظت سلول‌ها از استرس اکسیداتیو
  • تنظیم فعالیت هورمونی

ترکیبات قرص اسپریژن نانو حیات چیست؟

زینک (روی)

زینک(روی) به عنوان ماده مغذی برای تقویت باروری مردان شناخته شده و کمبود آن در بدن با کاهش سطح هورمون تستوسترون، غلظت اسپرم و تحرک اسپرم ها ارتباط مستقیم دارد. روی نقش مهمی در محافظت اسپرم در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های پراکسیداتیو ایفا می کند و همچنین سبب بهبود کیفیت اسپرم می شود و از طرفی کاهش روی می‌تواند منجربه آتروفی یا کاهش اندازه سلولی لوله‌های منی ساز و کاهش اسپرماتوژنز شود.

ویتامین D3

این ویتامین سبب تحریک اسپرم ها و نفوذ بیشتر کلسیم به درون اسپرم می شود. ویتامین D برای تکوین طبیعی هسته‌ی اسپرم ضروری است و به حفظ کیفیت مایع منی و تعداد اسپرم‌ها کمک می‌کند.

ویتامین C

این ویتامین به دلیل نقش انتی اکسیدانی که در بدن ایفا میکند سبب خنثی شدن رادیکال‌‌های آزاد متلاشی‌کننده‌ی اسپرم میشود.

عصاره جینسینگ

جینسینگ باعث افزایش فعالیت جنسی و درمان اختلالات نعوظ در مردان می شود. از دیگر خواص گیاه جینسینگ می توان به کاهش استرس، کاهش قند خون، تقویت حافظه و بهبود حالات روحی و … اشاره کرد.

سایر ترکیبات قرص اسپیروژن عبارتند از: ویتامین E/B1/B2/B6، منیزیم، بیوتین، نیاسین، سلنیوم، فولیک اسید، پانتوتنیک اسید، آهن، مس، منگنز، کروم، ال کارنتین و…

موارد مصرف

  • کمک به تنظیم فعالیت هورمونی آقایان
  • پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری‌ها
  • کمک به تامین انرژی مورد نیاز روزانه برای آقایان
  • موثر در تقویت باروری آقایان
  • کمک به داشتن رابطه جنسی با لذت بالا و به دور از استرس
  • داشتن میل جنسی بیشتر در هنگام رابطه جنسی
  • بهبود نعوظ در آقایان
  • موثر در افزایش خون رسانی و بهبود سلامت قلب و عروق
  • کمک به افزایش قوای جنسی و قدرت باروری آقایان متاهل

روش مصرف

قرص اسپیروژن را روزانه دو نوبت ترجیحا صبح و عصر به همراه یک لیوان آب مصرف شود.

مصرف بیش از دوز تعیین شده از قرص اسپریژن استفاده کردید چه مشکلاتی را ایجاد می‌کند؟

 علایم مصرف بیش از اندازه ویتامین D کاملا شناخته شده نمی‌باشد و می‌تواند به شکل تهوع، ‌استفراغ،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌سهال اولیه و به دنبال آن یبوست،‌ بی اشتهایی، سستی، سردرد، درد در مفاصل و عضلات، ضربان نامنظم قلب (آریتمی)، سطح نیتروژن بالا (آزوتمی)، تشنگی، افزایش و تکرر ادرار و در نهایت از دست دادن آب بدن (دهیدراتاسیون) دیده شود.

نشانه‌ی اولیه مصرف بیش از حد سلنیوم شامل بازدم با بوی سیر و طعم فلزی در دهان می باشد. شایع ترین نشانه های دریافت بیش از حد سلنیوم در طولانی مدت (سلنوزیس)، ریزش و شکنندگی مو و ناخن است. سایر نشانه ها شامل ضایعات پوستی و عصبی، تهوع و اسهال، راش پوستی، لکه بر روی دندان، خستگی، حساسیت پذیری و ناهنجاری های عصبی می باشد.

دریافت مزمن مقدار بیش از حد ویتامین A می تواند باعث افزایش فشار خون جمجمه، خواب آلودگی، تهوع، سردرد، تحریک پوستی، درد مفاصل و استخوان ها، کما و حتی مرگ شود.

درباره علایم مصرف بیش از حد ویتامین D ،A و سلنیوم با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید.

توصیه مهم قبل از مصرف قرص اسپیروژن

در موارد زیر از مصرف قرص اسپیروژن خوداری فرمایید:

  1. اگر به هر یک از مواد تشکیل دهنده این مکمل ،حساسیت دارید.
  2. اگر هایپر ویتامینوزیس D در شما تشخیص داده شده است (سطح بالای ویتامین D در خون)
  3. گر هایپر ویتامینوزیس A در شما تشخیص داده شده است (سطح بالای ویتامین A در خون)
  4. اگر مبتلا به سنگ کلیه یا هر نوع مشکل کلیوی دیگر می باشید.
  5. اگر فشار خون بالا دارید.

اگر مصرف قرص اسپریژن را فراموش نمودید چه اقدامی انجام دهیم؟

به محض یادآوری نسبت به مصرف دوز فراموش شده اقدام نمایید. در صورتی که نزدیک به زمان مصرف دوز بعدی متوجه فراموش شدن قرص اسپریژن شدید ،تنها دوز بعدی را مصرف نمایید. برای مصرف دوز قبلی هرگز فرآورده را به میزان دو برابر مصرف نکنید.

آیا می‌توان قرص اسپریژن را به همراه غذا و نوشیدنی مصرف کرد؟

بله، قرص اسپریژن بهتر است همراه غذا و نوشیدنی مصرف شود.

به دلیل وجود سلنیوم، ویتامین A و ویتامین D در قرص اسپریژن، مقدار سلنیوم، ویتامین A و ویتامین D دریافتی از طریق رژیم غذایی باید مورد نظر قرار گیرد.

مصرف قرص اسپریژن به همراه رژیم غذایی غنی از سلنیوم، ویتامین A و ویتامینD می تواند منجر به مسمومیت با سلنیوم (سلنوزیس)، مسمومیت با ویتامین A (هایپرویتامینیوزیسA)، یا مسمومیت با ویتامین (D هایپرویتامینوزیسD) شده و به سلامت شما آسیب جدی وارد کند.

شرایط نگهداری قرص اسپیروژن

این فرآورده را دور از دید‌ و دسترس کودکان نگهداری نمایید.

تداخل دارویی قرص اسپیروژن

اگر همراه با این قرص اقدام به مصرف داروی دیگری می‌کنید یا قصد مصرف داروی دیگری را دارید و یا اخیرا داروی خاصی را مصرف کرده‌اید با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید.

اثرات قرص اسپریژن در زمان مصرف با داروهای زیر تغییر می‌یابد:

  1. آنالوگ‌ها یا متابولیت‌های ویتامین D
  2. آنالوگ‌ها یا متابولیت‌های ویتامین A
  3. مکمل‌های حاوی سلنیوم
  4. ارلیستات
  5. رتینوئیدها
  6. داروهای مدر
  7. الکل
  8. لیتیوم

دلایل تجویز قرص اسپریژن

رفع مشکلات باروری آقایان با قرص اسپریژن

 آقایانی که تصمیم به باروری و پدر شدن دارند، می‌توانند با مصرف مکمل‌های تقویت قوای جنسی همچون قرص اسپریژن سطح هورمون های بدن خود را افزایش و بالتبع آن احتمال باروری نیز افزایش می یابد.

سلامت دستگاه پروستات

 روی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این فراورده است، علاوه بر افزایش ایمنی بدن و کنترل قند خون در سلامت پروستات نقش بسیار موثری داشته و از این نظر برای مردان مسن که با بزرگی پروستات درگیر هستند، بسیار مفید است.

تنظیم فعالیت هورمونی

یکی از مهم ترین علل اختلالات هورمونی و بالتبع مشکلات ناباروری، اختلال در هماهنگی بافت‌ها و تعادل هورمونی است. اسپریژن این هورمون‌ها مخصوصا هورمون های هیپوفیز پیشین و دستگاه تناسلی را متعادل و بیماری‌های ناباروری را درمان می نماید.

مکانیسم عملکرد قرص اسپریژن

این قرص با افزایش توان باروری آقایان، در این زمینه به گونه ای است که سلنیوم موجود در این فرمولاسیون، از سیستم ایمنی بدن، عملکرد پروستات و تحرک اسپرم پشتیبانی نموده و کوانزیم Q10 نیز باعث افزایش تعداد و تحرک اسپرم ها می شود.

برای مشاوره رایگان در خصوص مصرف دارو با دارووبتماس بگیرید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
نانو حیات دارو
برند
اروند فارمد (Arvand Pharmed)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
قرص
جنسیت مصرف
آقایان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...