قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال 60 عدد

Prenatal eurhovital

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولیدکننده: هگمتان داروی غرب
  • برند: یوروویتال (Eurho Vital)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
353,500
62%
137,000 تومان
  • {{value}}
تاریخ انقضا : 2024/11
کمی صبر کنید...

قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال مکملی جهت تامین نیازهای ضروری بدن بانوان، در دوران بارداری و شیردهی که به صورت تخصصی طراحی شده است. این مولتی ویتامین حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای دوران بارداری و شیردهی بوده و به توصیه پزشکان لازم است از ماه چهارم بارداری تا پایان شیردهی مورد استفاده قرار گیرد.

محصولات مرتبط

بررسی قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال حاوی ترکیبات کاملی از ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز مادران در دوران بارداری است. یکی از بهترین محصولات یوروویتالست. همانطور که می‌دانید دریافت روزانه ویتامین و مواد معدنی در طول روز برای مادر و جنین حائز اهمیت است. به طور مثال در دوران بارداری، فولیک اسید جهت رشد طبیعی جنین ضروری است. به علاوه نقش مهمی در تقسیم سلولی و همچنین تشکیل اسیدهای آمینه دارد. ید موجود در این محصول نیز در ساخت هورمون‌های تیروئید و عملکرد طبیعی آن و همچنین در عملکرد طبیعی سیستم عصبی و ادراکی نقش دارد. ناگفته نماند ویتامین B۶ در تنظیم فعالیت هورمونی موثر بوده و ویتامین ب۱۲ و ویتامین ث در عملکرد سیستم ایمنی، کاهش ضعف و خستگی و متابولیسم طبیعی انرژی موثر هستند.


ترکیبات پریناتال مولتی ویتامین

ویتامین های A، E، C، B1، B2، B3، B5، B6، B12، D3، K، فولیک اسید، بیوتین، کلسیم، ید، آهن، منیزیم، مس، منگنز، کروم، سلنیوم، زینک و مولبیدن.


موارد مصرف قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال یک محصول بسیار مقوی و مغذی از نوع قرص و برای استفاده خانم های باردار است که این محصول کمک کنندی مفید به رشد جنین در دوران بارداری است. قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال محصولی سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین های موردنیاز بدن مادران است. از جمله کاربردهای قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از ابتلای به زایمان زودرس به خاطر ترکیبات و مواد بسیار مهم موجود در آن
  •  کمک به مادر در زمینه پیشگیری از سقط جنین
  • پیشگیری از تولد کودک با وزن کم
  • بهبود لوله های عصبی جنین
  • تأمین کننده آهن، فولیک اسید و سایر ترکیبات موردنیاز افراد در دوران بارداری


این قرص برای چه کسانی پیشنهاد می‌شود

مادرانی که معرض خطر بالایی از NTD (نقص لوله عصبی) دارند

شما در گذشته حاملگی با NTD داشته‌اید.

شما یا شریک زندگی‌تان NTD دارید.

شریک زندگی شما یک فرزند مبتلا به NTD دارد.


روش مصرف قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

روزانه یک عدد قرص با میزان کافی آب، ترجیحا همراه غذا میل شود. بهتر است در خصوص میزان مصرف با پزشک مشورت کنید.


توصیه مهم قبل از مصرف قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

  • مصرف آنتی بیوتیک های از خانواده تتراسایکلین و سیپروفلوکساسین به علت کاهش در میزان جذب روی در بدن، 2 ساعت قبل یا 4 الی 6 ساعت پس از مصرف این فرآورده صورت گیرد.
  • این فرآورده صرفا مکمل بوده جهت تشخیص درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد.


مصرف قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال در دوران بارداری

در دوران بارداری و شیردهی مصرف این مکمل حتما نیاز به مجوز پزشک دارد.


شرایط نگهداری قرص پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

  • در جای خشک و خنک با دمای کمتر از 30 درجه نگهداری کنید.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.


بررسی مهم‌ترین عناصر موجود در کپسول پریناتال مولتی ویتامین و فواید آن‌ها

برخی از مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال به شرح زیر است که هر یک فوایدی را برای مادران باردار به همراه دارند.


اسید فولیک موجود در کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

اسید فولیک موجود در کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال یک ویتامین B است که هر سلول در بدن شما برای رشد و تکامل سالم به آن نیاز دارد. مصرف اسید فولیک قبل و در اوایل بارداری می‌تواند به جلوگیری از نقایص مادرزادی مغز و ستون فقرات به نام نقص لوله عصبی کمک کند.

برخی از مطالعات نشان می‌دهند که مصرف اسید فولیک ممکن است به پیشگیری از نقایص قلبی و نقایص مادرزادی در دهان کودک شما (به نام شکاف کام و لب) کمک کند.

با مصرف پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال می‌توانید از دریافت اسید فولیک مورد نیاز بدن در این دوران مطمئن باشید. برای مشاوره در خصوص مصرف این مکمل می‌توانید با پشتیبانی دارووب در تماس باشید.


آهن موجود در پریناتال مولتی ویتامین 

آهن موجود در پریناتال مولتی ویتامین یک ماده معدنی است. بدن شما از آهن برای ساخت هموگلوبین استفاده می‌کند، پروتئینی که به انتقال اکسیژن از ریه‌ها به بقیه بدن کمک خواهد کرد.

شما در دوران بارداری دو برابر بیشتر از قبل از بارداری به آهن نیاز دارید. بدن شما به این آهن نیاز دارد تا خون بیشتری بسازد تا بتواند اکسیژن را به کودک شما برساند. کودک شما برای ساختن خون خود به آهن نیاز دارد. در دوران بارداری روزانه به ۲۷ میلی‌گرم آهن نیاز دارید. کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال این مقدار را دارد.

غذاهای حاوی ویتامین C می‌توانند میزان جذب آهن بدن را افزایش دهند. خوشبختانه مولتی ویتامین پریناتال حاوی میزان مناسبی آهن و ویتامین ث است که میزان آهن مورد نیاز بدن شما را تأمین خواهد کرد. اگر در دوران بارداری آهن کافی دریافت نکنید،ممکن است بیشتر موارد زیر را تجربه کنید:

  • عفونت‌ها
  • کم خونی
  • خستگی
  • تولد زودرس (زایمان قبل از هفته 37 باردای)
  • وزن کم هنگام تولد


کلسیم موجود در کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

کلسیم موجود در پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال یک ماده معدنی است که به رشد استخوان‌ها، دندان‌ها، قلب، ماهیچه‌ها و اعصاب کودک شما کمک می‌کند. در دوران بارداری، روزانه به 1000 میلی‌گرم کلسیم نیاز دارید. شما می‌توانید این مقدار را با مصرف کپسول پریناتال مولتی ویتامین در دوران بارداری خود که کلسیم زیادی در آن وجود دارد دریافت کنید.

اگر در دوران بارداری کلسیم کافی دریافت نکنید، بدن شما آن را از استخوان‌های شما می‌گیرد و به نوزادتان می‌دهد. این می‌تواند باعث ایجاد بیماری هایی مانند پوکی استخوان در مراحل بعدی زندگی شود. پوکی استخوان باعث می‌شود استخوان‌های شما نازک شده و به راحتی بشکنند.


ویتامین دی موجود در پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

ویتامین D موجود در کپسول پریناتال مولتی ویتامین به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم را جذب کند. همچنین به عملکرد اعصاب، ماهیچه‌ها و سیستم ایمنی بدن شما کمک می‌کند. ویتامین دی سیستم ایمنی بدن شما از عفونت محافظت کرده و به رشد استخوان‌ها و دندان‌های کودک شما کمک می‌کند. در دوران بارداری، هر روز به 600 واحد بین المللی ویتامین D نیاز دارید. این مقدار را می‌توانید از کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال در دوران بارداری خود دریافت کنید.


DHA موجود در پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) موجود در کپسول پریناتال مولتی ویتامین نوعی چربی (به نام اسید چرب امگا 3) است که به رشد و تکامل شما کمک می‌کند. در دوران بارداری، برای کمک به رشد مغز و چشم کودک به DHA نیاز دارید. همه ویتامین‌های دوران بارداری حاوی DHA نیستند، اما با مصرف کپسول پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال می‌توانید از دریافت DHA لازم مطمئن باشید.


ید موجود در پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

ید موجود در این محصول یک ماده معدنی است که بدن شما برای ساختن هورمون‌های تیروئیدی به آن نیاز دارد که به بدن کمک می‌کند تا انرژی غذا را ذخیره کند. در دوران بارداری برای کمک به رشد سیستم عصبی جنین به ید نیاز دارید. سیستم عصبی (مغز، نخاع و اعصاب) به کودک شما کمک می‌کند حرکت، فکر و احساس کند. در دوران بارداری روزانه به 220 میکروگرم ید نیاز دارید. همه ویتامین‌های دوران بارداری حاوی ید نیستند، اما با مصرف کپسول پریناتال مولتی ویتامین می‌توانید از میران ید مورد نیاز در این دوران مطمئن باشید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولیدکننده
هگمتان داروی غرب
برند
یوروویتال (Eurho Vital)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
قرص
مصرف جنسیت
بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...