قرص کلمگزینک هلث اید 60 عدد

Calmagzinc

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران تحت لیسانس انگلستان
  • شرکت تولیدکننده: امید پارسینا دماوند
  • برند: هلث اید (Health Aid)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
163,500
53%
77,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قرص کلمگزینک هلث اید دارای سه ماده مهم برای بدن به نام های کلسیم، منیزیم و روی است که مطمئنا شناخته شده هستند و اطلاعات خوبی در مورد آنها دارید. منیزیم از آنجایی برای بدن مهم است که باعث افزایش جذب کلسیم، فسفر و ویتامین ث می‌شود. قرص calmagzinc از جهت داشتن این مواد تشکیل‌دهنده می‌تواند موجب سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها شود و از پوکی استخوان جلوگیری کند. همچنین در کلیه ها نیز رسوب نمی‌کند و انتخاب مناسبی برای افرادی است که استخوان های ضعیفی دارند.

محصولات مرتبط

قرص کلمگزینک هلث اید

قرص کلمگزینک هلث اید محصولی از شرکت داروسازی بنر فارما کپس هلند و تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان تولید می‌شود. هلث اید تامین کننده‌ای پیشرو در زمینه ویتامین‌ها، مواد معدنی و مکمل‌ها در انگلستان است که بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در کارنامه خود دارد.

ترکیبات قرص کلمگزینک هلث اید

کلسیم (سیترات کلسیم، کربنات کلسیم)، منیزیم (سیترات منیزیم، اکسید منیزیم)، عامل حجیم کننده [سلولز میکروکریستالی، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (HPMC)]، تثبیت کننده (سدیم کربوکسی متیل سلولز متقاطع)، عامل ضد کیک. (استئاریک اسید، سیلیکات منیزیم گیاهی)، اکسید روی، ایزوفلاون سویا، بورات سدیم

موارد مصرف قرص کلمگزینک هلث اید

کمک به شکل گیری و حفظ استخوان‌ها
حفظ دندان‌های سالم و تقویت دندان‌ها
جلوگیری از تشکیل رسوب و ایجاد مشکلات کلیوی
کمک به کاهش علایم سندروم پیش از قاعدگی
حفظ سلامت قلب و کمک به عملکرد ماهیچه‌ای سالم
فاقد لاکتوز و گلوتن و مناسب برای افراد گیاهخوار


روش مصرف قرص کلمگزینک هلث اید

افراد بالای 12 سال، در یک دوره 60 روزه، روزانه سه عدد قرص را به همراه صبحانه میل کنند تا اثرات فوق‌العاده این مکمل تقویت استخوان‌ها را بر روی سلامت خود ببینید.

توصیه :

میزان دوز مصرفی را بدون مشورت با پزشک بیشتر نکنید. همچنین از مصرف چند نوع مکمل در یک زمان خودداری کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال با پشتیبانی آنلاین دارووبدر ارتباط باشید.


این محصول تنها یک مکمل تغذیه‌ای است و برای درمان یا پیشگیری از بیماری‌ها طراحی نشده است.


مصرف قرص کلمگزینک هلث اید دربارداری وشیردهی

 بانوان در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.


نگهداریی قرص کلمگزینک هلث اید

در جای خشک و خنک با دمای کمتر از 30 درجه نگهداری کنید.
دور از دسترس کودکان قرار دهید.

عوارض جانبی قرص کلمگزینک هلث اید

 با توجه به وجود سویا در ترکیبات این مکمل، می‌تواند برای افراد دارای حساسیت به سویا مشکل‌زا باشد.
ممکن است در موارد نادر سبب ایجاد اسهال و درد معده شود.

مصرف قرص کلمگزینک هلث اید به چه کسانی توصیه می‌شود؟

کلمگزینک هلث اید حاوی سه عنصر مهم کلسیم،روی و منیزیوم است و یک مکمل منحصر به فرد و کامل برای سلامت استخوان‌ها محسوب می‌شود.
همه‌ی افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند در سنین بالاتر از مشکلاتی مانند پوکی استخوان یا شکنندگی استخوان‌ها در امان بمانند می‌توانند نهایت استفاده را از این مکمل ببرند.
قرص کلمگزینک هلث اید از رسوب کلسیم در کلیه‌ها جلوگیری می‌کند و برای افراد با استخوان‌های ضعیف انتخاب بسیار مناسب و اثربخشی است.

با قرص کلمگزینک هلث اید بیشتر آشنا شویم:

قرص کلمگزینک هلث اید یکی از مکمل های دارویی فوق العاده برای حفظ سلامتی استخوان ها و دندان های انسان می‌باشد. این مکمل دارای سه ماده مهم است یعنی کلسیم، روی و منیزیم.اسم این مکمل نیز برگرفته از نام این سه ماده مهم و حیاتی برای سلامتی است.
محصول مورد نظر در داروسازی فارماکپس هلند ساخته و پرداخته شده است. اما کلیه فرایندهای تولید تحت لیسانس هلث اید انگلستان انجام شده است. کمپانی هلث اید با بیش از 25 سال سابقه در داروسازی، اکنون به یکی از بهترین های جهان تبدیل شده است. مکمل های این مجموعه با بالاترین استانداردهای جهانی و با به روزترین متدها ساخته می‌شود.
از آنجایی که سه ماده معدنی کلسیم، منیزیم و روی برای بدن بسیار ضروری هستند، قرص کلمگزینک هلث اید، برخوردار از هر سه آنها است.
منیزیم موجود در این فراورده نه تنها برای نقل و انتقالات سلولی ضروری است، بلکه سبب افزایش جذب کلسیم و فسفر در دستگاه گوارش می‌باشد. به همین خاطر، وجود آن در بدن بسیار الزامی می‌باشد. قرص کلمگزینک هلث اید، به جهت داشتن منیزیم، انتخاب بسیار مناسبی است برای آن دسته از افراد که از ضعف استخوانی رنج می‌برند.

فراوان ترین و مهمترین ماده معدنی در بدن انسان، کلسیم است که نقش اصلی را در ساخت و ساز استخوان ها و دندان ها بر عهده دارد. این عنصر حیاتی بخش عظیمی از ساختارهای استخوانی را در بدن تشکیل می‌دهد. البته تنها وظیفه کلسیم این نیست، بلکه این ماده معدنی در نقل و انتقال مواد از عرض غشاهای سلولی نیز نقش دارد. به خاطر نقش های مهم و اجتناب ناپذیر کلسیم در بدن، مکمل های بسیاری از جمله قرص کلمگزینک هلث اید، برخوردار از این ماده هستند.‌‌‌

همانطور که گفته شد، قرص کلمگزینک هلث اید، یک مکمل سه گانه است و علاوه بر کلسیم، منیزیم و روی نیز دارد. به جرات می‌توان گفت منیزیم در بیش از 300 واکنش آنزیمی در بدن انسان نقش دارد. بنابراین کمبود این ماده، ضررهای جبران ناپذیری به بدن انسان وارد خواهد کرد. کمبود این عنصر در بیشتر افراد به ویژه افراد سالمند مشاهده می‌شود. کمبود منیزیم تنها به خاطر افزایش سن نیست. بلکه به دنبال اختلالاتی مانند مقاومت به انسولین، سندروم متابولیک و بیماری عروق کرونرنیز، مقدار این ماده در بدن دچار کمبود می‌شود. کمبود منیزیم به هر دلیلی که باشد باید سریعا از آن جلوگیری کرد. یکی از راه های متوقف کردن عوارض کمبود منیزیمدر بدن، مصرف قرص کلمگزینک هلث اید می‌باشد.
روی یا زینک پس از آهن، فراوان ترین عنصر جزئی بدن است. این عنصر باید همواره مقدار مشخصی از آن در بدن وجود داشته باشد. اتفاقاتی مانند اختلالات خواب یا بیخوابی، اختلالات عصبی، اختلال در رشد طبیعی بدن، ریزش مو،نازک شدن موها، ترمیم طولانی مدت زخم ها و… همه و همه ناشی از کمبود این عنصر در بدن می‌باشد. در حالی که مکمل سه گانه کلمگزینک هلث اید با دارا بودن مقادیر مناسبی از عنصر روی، قادر است از بروز این اتفاقات در بدن پیشگیری کند.
قرص کلمگزینک هلث اید تنها برای پیشگیری کاربرد ندارد. بلکه در درمان بیماری های ناشی از کمبود کلسیم، منیزیم و روی نیز موثر است. افرادی که به هر دلیلی دچار ضعف استخوانی هستند، با مصرف این مکمل می‌توانند علائم آزاردهنده این اختلال را کمرنگ کنند. زمانی که کلسیم، منیزیم و روی به میزان کافی در بدن وجود داشته باشد، بیشتر مشکلات حل شده و سلامتی به بدن بازمی‌گردد.
اگرچه که مهمترین ترکیبات موجود در این فراورده دارویی، کلسیم، منیزیم و روی هستند، اما تنها این سه مورد نیستند. بلکه قرص کلمگزینک هلث اید علاوه بر این سه ترکیب حیاتی، دارای ایزوفلاون سویا و همچنین برون نیز می‌باشد. وجود این ترکیبات به همراه کلسیم، منیزیم و روی، می‌تواند خلاء رژیم غذایی شما را پر کند. هرچه که رژیم غذایی شما ناقص باشد، با مصرف این مکمل قادر خواهید بود آن را جبران کنید.

برای خرید و مشاهده این محصول به داروخانه آنلاین دارووب مراجعه کنید.


کشور سازنده
ایران تحت لیسانس انگلستان
شرکت تولیدکننده
امید پارسینا دماوند
برند
هلث اید (Health Aid)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
قرص
جنسیت مصرف
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...