ماسک مناسب موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی

Cerita Hair Mask for Dry and Damaged Hair

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولیدکننده: پارس آزمای طب
  • برند: سریتا (Cerita)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
51,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده سریتا بیوتی را که به احیا و بازسازی موها کمک می‌کند، را معرفی می‌کنیم. ماسک سریتا بیوتی حاوی ترکیباتی از جمله روغن آرگان، جلبک قرمز و کراتین است که به رفع موخوره و شکنندگی موها کمک می‌کند.

محصولات مرتبط

ماسک مناسب موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی چیست؟


ماسک موی خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی حاوی ترکیباتی از جمله روغن آرگان، جلبک قرمز و کراتین است، که موجب لطافت و نرمی موهای شما می‌شود. ماسک مناسب موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی، با داشتن کراتین هیدرولیز شده، به احیا و بازسازی موهای خشک و آسیب دیده می‌پردازد. پس از استفاده از این ماسک، موهای آسیب دیده شما شادابی و درخشندگی بیشتری پیدا می‌کنند و نرمی و ابریشمی به آنها بخشیده می‌شود. همچنین، رفع موخوره و شکنندگی موها از دیگر مزایای استفاده از این ماسک برای موهای خشک و آسیب دیده است. این محصول از جمله ماسک‌هایی است که پس از استفاده باید به طور کامل شسته شود و روی موها نباید باقی بماند.

روغن آرگان، به طور کلی به عنوان "طلای مایع" شناخته می‌شود، زیرا خواص بی‌شماری دارد. این روغن از میوه درخت آرگان استخراج می‌شود که دارای خصوصیات غنی از اسیدهای چرب، ویتامین A، C، E، امگا ۶ و ۹، آنتی‌اکسیدان و لینولئیک اسید است. از جمله خواص آن، مقابله با ریزش مو، نرم‌کنندگی، مرطوب کنندگی و درمان شوره سر است. همچنین، این روغن موها را در برابر اثرات مضر اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید نیز حفاظت می‌کند.

اگر به تقویت موهای خود علاقه‌مندید، حتماً توصیه می‌شود از محصولات حاوی روغن آرگان استفاده کنید تا خواص فوق‌العاده آن را تجربه کنید.
ماسک موی سریتا بیوتی مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده، با فرمولاسیونی منحصر به فرد که حاوی روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده است، توانایی بخشیدن به موهای شما درخشش و لطافت بی‌نظیری را دارد و به بازسازی و احیای موهای آسیب دیده و خشک کمک می‌کند. ماسک مناسب موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی، موهای شما را شاداب و تازه‌تر نموده، موخورهرا کاهش می‌دهد و از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می‌کند، در نتیجه باعث می‌شود موهایتان نرم، زیبا و بی‌نقص به نظر برسند.

ماسک موی سریتا بیوتی توانایی ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده را دارد، موهای خشک را احیا و نرم و لطیف می‌سازد، موخوره را کاهش می‌دهد و به موهایتان سلامتی باز می‌گرداند.
مانند ماسک صورت که برای تغذیه و آبرسانی پوست کار می‌کند، ماسک مو نیز به همان روش برای تقویت و بهبود حالت و سلامت موهای شما اعمال می‌شود. ماسک‌های مو به عنوان یک روش درمانی برای موها استفاده می‌شوند. از آنجایی که محصولات ماسک مو از ترکیبات مختلفی تشکیل شده‌اند، فواید بسیاری دارند که می‌تواند موها را براق، نرم و قوی‌تر نماید، از وز و شکستگی موها کاهش دهد و پوست سر را سالم و درخشنده کند. ماسک مو نیازمند مدت زمان بیشتری در موها می‌باشد تا بتواند آنها را تغذیه و تقویت کند.

بهترین ماسک‌های مو شامل روغن‌های مفیدی مانند روغن نارگیل، آرگان، آوکادو، عسل، میوه و سایر ترکیبات است که به تقویت مو کمک می‌کنند. مدت زمان استفاده از ماسک مو بستگی به نوع مو دارد. اگر موهایتان معمولی هستند، بهتر است ماسک را برای سه تا پنج دقیقه روی موهایتان نگه دارید و اگر موهایتان زبر و خشک هستند، می‌توانید ماسک را برای پانزده تا بیست دقیقه روی موهایتان بماند.
موها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله شستشوی نادرست، شستشوی بیش از حد، استفاده از ابزارهای حرارتی، یا رنگ‌کردن مکرر، خشک شوند. این خشکی مو، اگر به درستی مورد رسیدگی قرار نگیرد، می‌تواند باعث آسیب و وز شدن ساقه‌های مو شود. خرید و استفاده منظم از ماسک مو می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد. به عنوان مثال، ماسک مناسب موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی برای موهای خشک پیشنهاد می‌شود، که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.



مشخصات ماسک مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده سریتا بیوتی

این محصول حاوی روغن آرگان است که به علاوه نرمی مو، آبرسانی عمقی موهای خشک و آسیب‌دیده را تضمین می‌کند. همچنین، با داشتن کراتین هیدرولیز شده، تار مو را احیا، ترمیم و بازسازی می‌کند و به آن طراوت و شادابی می‌بخشد. رفع موخوره و شکنندگی مو و در نهایت، درخشان نمودن موها از دیگر اثرات این ماسک برای موهای خشک است.

برند "سریتا" در سال ۱۳۸۳ وارد بازار شد و با تمرکز بر تحقیق و توسعه و رویکردی علمی و دانش‌بنیان، محصولاتی با کیفیت بالا در زمینه سلامت و زیبایی مو ارائه می‌دهد. این برند، شاخه محصولات زیبایی مو را با نام "سریتا بیوتی" معرفی کرده است که شامل انواع ماسک مو، سرم‌های تک فاز و دو فاز، سرم کراتین، شامپوهای رنگساژ و محافظ رنگ مو می‌شود.
ماسک مناسب موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی، برای موهای خشک و آسیب‌دیده، نقش مهمی در ترمیم کامل ساقه مو و تقویت آن ایفا می‌کند. این محصول فاقد پارابن، سولفات و ترکیبات آسیب‌رسان به ساقه مو است و به همین دلیل هیچ گونه آسیبی به موها وارد نمی‌کند. با ترکیبات موثری که دارد، ماسک مو "تیوپی" به طور کامل موها را آبرسانی کرده و از خشکی و شکنندگی تارهای مو به خوبی جلوگیری می‌کند.

همچنین، ماسک موی "سریتا بیوتی" (نرم کننده، ترمیم کننده، آبرسان) باعث درخشندگی و براقیت تارهای مو می‌شود و از وزشدن موها، گره خوردگی و ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. این ماسک مو ایرانی با کیفیت، نرم‌کننده و لطافت‌بخش موها است و به افزایش حالت‌پذیری تارهای مو نیز کمک می‌کند.

برای درمان موهای خشک، مراقبت‌های منظم و دقیق با محصولات مرغوب حیاتی است. ابتدا از شامپوهای مخصوص موهای خشک و آسیب‌دیده استفاده کنید و سپس از ماسک مو خشک جهت ترمیم موها استفاده نمایید. همچنین، پس از شستشو با شامپو، از ابزارهای حرارتی به‌صورت محدود استفاده کنید تا موها آسیب نبینند.

با این توصیه‌ها و استفاده از محصولات مناسب، موهای خشک و آسیب‌دیده‌تان را می‌توانید ترمیم کنید و به آن‌ها حالتی سالم و درخشان ببخشید.


برای خرید و مشاهده این محصول به داروخانه آنلاین دارووب مراجعه کنید.

ویژگی های ماسک موهای خشک و آسیب دیده سریتا

•احیا و بازسازی موهای خشک و آسیب دیده
•افزایش طراوت، شادابی و درخشندگی موها
•رفع موخوره و شکنندگی موها
•حاوی جلبک قرمز و کراتین
•حاوی روغن آرگان
•فاقد پارابن
•فاقد آلرژی


نحوه مصرف ماسک موهای خشک و آسیب دیده سریتا

پس از شامپو کردن، ساقه موها را به ماسک آغشته کرده و به آرامی ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه موهای خود را آبکشی نمایید.
احتیاط
در دمای مناسب و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
از مصرف ماسک موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی پس از تاریخ انقضا خودداری کنید.
دور از دسترس کودکان نگه دارید.
برای مشاوره با‌‌‌ داروخانه آنلاین دارووب در تماس باشید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولیدکننده
پارس آزمای طب
برند
سریتا (Cerita)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
ماسک
جنسیت مصرف
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...