کپسول آرژی زینک پلاس یوروویتال 30 عدد

Argi zinc plus eurhovital

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: داروسازی دانا
  • برند: یوروویتال (Eurho Vital)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
139,500
20%
112,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کپسول آرژی زینک پلاس از برند یوروویتال با دارا بودن آرژینین و زینک بسیار موثر در رشد قدی نوجوانان بوده و همچنین برای تقویت سیستم عمومی بدن می‌باشد.

محصولات مرتبط

کپسول آرژی زینک پلاس یوروویتال

کپسول آرژی زینک پلاس یوروویتال یک مکمل غذایی است که جهت بهبود رشد استخوان‌ در کودکان و نوجوانان استفاده می‌شود. این کپسول به تقویت سیستم ایمنی پرداخته و نیاز بدن به ویتامین D۳ را تامین می‌کند. این مکمل حاوی کلسیم، ویتامین D۳، زینک و ال آرژنین است.

کلسیم موجود در این محصول برند نام آشنای یوروویال باعث افزایش تراکم استخوان‌ها شده و مانع از بروز پوکی استخوان در آینده می‌شود. ویتامین D۳ نیز جذب کلسیم در بدن را افزایش داده و از ابتلا به نرمی استخوان یا همان راشیتیسم در کودکان جلوگیری می‌کند. همچنین ال آرژنین موجود در این کپسول، در غده هیپوفیز تاثیر مثبتی گذاشته و منجر به افزایش ترشح هورمون رشد و در نتیجه افزایش قد می‌شود.

به صورت کلی کپسول Argizink پلاس یوروویتال برای افزایش رشد و تکامل استخوان‌ها در سنین پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد مصرف

  • کمک به بهبود رشد و استحکام استخوان ها
  • حاوی آرژنین، زینک، کلسیم و ویتامین د۳
  • کمک به افزایش جذب کلسیم
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مناسب برای کودکان بیش از ۱۲ سال و بزرگسالان
  • کمک به افزایش رشد به واسطه وجود آرژنین و زینک در سنین رشد
  • جلوگیری از پوکی استخوان ها

روش مصرف

روش مصرف کپسول آرژی زینک پلاس یوروویتال را کودکان ۱۲ سال به بالا و بزرگسالان، روزانه ۲ عدد کپسول ترجیحا همراه با غذا و آب کافی میل کنند.

توصیه مهم قبل از مصرف کپسول آرژی زینک پلاس یوروویتال

  • در صورت مصرف داروهای درمانی بهتر است قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.
  • این فرآورده صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد.

مصرف در بارداری و شیردهی

در دوران بارداری و شیردهی محصول را با مشورت پزشک متخصص یا دکتر داروساز مصرف کنید.

شرایط نگهداری کپسول آرژی زینک پلاس یوروویتال

  • در جای خشک و خنک با دمای کمتر از 30 درجه نگهداری کنید.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.

ترکیبات مهم کپسول آرژی زینک پلاس نوجوانان یوروویتال

زینک

زینک یک ماده بسیار مهم در بدن است که برای رشد و تقویت سیستم ایمنی، خصوصا در کودکان، بسیار مهم است. زینک سیستم ایمنی را تقویت می کند، به حفظ سلامت پوست کمک می کند، از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث سفت شدن ناخن ها می شود. زینک در کودکان بر روی رشد آن ها تاثیر مستقیم دارد.

کلسیم

کلسیم از اصلی ترین ماده ها در بدن است که برای تقویت و استحکام استخوان ها، قلب و ماهیچه مفید می باشد. همچنین کلسیم باعث کنترل فشار خون می شود و افرادی که دارای نوسان در فشار خون هستند بایستی این ماده را در بدن خود تامین کنند.

ویتامین D3

این ویتامین به رشد و استحکام استخوان‌های بدن نوزادان و کودکان کمک می‌کند و مانع از بروز بیماری راشیتیسم یا نرمی استخوان در آنها می‌شود. در واقع ویتامین D روند کار کلسیم در بدن را تسهیل می‌کند تا بتواند استخوان سازی و استحکام و تقویت آنها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. 

این ویتامین، همچنین سیستم ایمنی بدن نوزادان و کودکان را تقویت می‌کند و فعالیت سیستم گوارشی و روده نوزادان و کودکان را بهبود می‌بخشد و از بروز اسهال و یبوست در آنان جلوگیری می‌کند.

ال آرژنین

این ماده، در اصل یک نمونه آمینو اسید مهم برای رشد جسمانی، در بدن انسان است. آرژنین می تواند باعث افزایش ترشح هورمون رشد گردد. با از بین بردن رادیکال های آزاد خون، کنترل چربی، نمک و کلسترول مفید موجب بهبود عملکرد هورمون رشد می شود و در نتیجه به افزایش قد کودکتان کمک خواهد کرد.

وجود آرژنین در بدن همه افراد ضروری است، اما بعضی ها آرژنین بیش تری احتیاج دارند، مانند سالمندان، ورزشکاران و کودکانی که در سن رشد هستند. برخی از مطالعات افزایش ترشح هورمون رشد تا 60% بر اثر مصرف دوزهای بالای این مکمل را نشان داده اند.

نقش آرژنین در رشد قد

آرژنین یک اسید آمینه مهم برای ساخت پروتئین‌ها در بدن است. این اسید آمینه قادر به افزایش سطح هورمون رشد در بدن است که باعث تحریک رشد و تقویت عضلات و بافت‌ها می‌شود. 

آرژنین همچنین عملکرد سلول‌های بنیادی را افزایش می‌دهد، که می‌تواند در رشد عضلات و استحکام استخوان‌ها نقش مهمی ایفا کند. همچنین، آرژنین می‌تواند ترشح هورمون رشد و اینسولین را نیز افزایش دهد. 

این خصوصیات آرژنین باعث شده تا این اسید آمینه اغلب در تکمیل‌کننده‌های غذایی و مکمل‌های رشد عضلانی استفاده شود؛ اما قبل از هر استفاده، مهم است که با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آرژنین برای شما مطمئن و ایمن است.

عوامل موثر در افزایش قد کودکان

همانطور که می‌دانید صفحات رشد در خانم‌ها بعد از ۱۶ سالگی و در آقایان پس از ۱۸ سالگی بسته خواهند شد و فرد دیگر امکان افزایش قد را نخواهد داشت. به همین دلیل انجام اموری که منجر به افزایش قد در کودکان می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. 

عوامل مختلفی در افزایش قد کودک تاثیر دارند. یکی از این عوامل ژنیتک است. به این معنا که قد والدین تاثیر مستقیمی در قد کودکان دارد. ورزش کردن و داشتن فعالیت‌های فیزیکی نیز دیگر عامل افزایش رشد قد در سنین کم است.

داشتن خواب کافی، درست ایستادن و نشستن (نداشتن قوز)، تغذیه مناسب، انجام حرکات کششی منظم و مصرف مکمل‌های مربوط به افزایش قد دیگرعوامل تاثیرگذار در افزایش قد کودکان است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص افزایش قد کلیک کنید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
داروسازی دانا
برند
یوروویتال (Eurho Vital)
اصالت کالا
اصل
شکل محصول
کپسول
مصرف جنسیت
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...