کپسول لاکتوزینک درمکس 30 عدد

Dermax Lactozinc

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: لابراتوار پارس حیان
  • برند: درمکس (Dermax)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
379,500
48%
199,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کپسول لاکتوزینک درمکس با حاوی ترکیبات گیاهی و ویتامین‌های ضروری،به حفظ سلامت و پاکسازی پوست کمک می‌کند.این محصول بهبود قابل توجهی در کاهش التهابات ناشی از آکنه دارد. با داشتن لاکتو زینک، به عنوان بهترین مولتی ویتامین برای پوست شناخته می‌شود. لاکتوزینک حاوی ریزمغذی‌هایی است که به تولید کلاژن کمک کرده و باعث افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول‌های پوست، مو و ناخن می‌شود.این کپسول، مواد مغذی را به عمق ترین لایه‌های پوست ارسال کرده و در نتیجه به سلامتی عمومی پوست شما کمک می‌نماید.

محصولات مرتبط

معرفی کپسول لاکتوزینک درمکس

کپسول لاکتوزینک درمکس Dermax Lactozinc حاوی ترکیبات گیاهی و ویتامین‌های ضروری، به حفظ سلامت و پاکسازی پوست کمک می‌کند.این محصول بهبود قابل توجهی در کاهش التهابات ناشی از آکنه دارد. لاکتوزینک، به عنوان بهترین مولتی ویتامین برای پوست شناخته می‌شود.

 لاکتوزینک حاوی ریزمغذی‌هایی است که به تولید کلاژن کمک کرده و باعث افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول‌های پوست، مو و ناخن می‌شود. این کپسول، مواد مغذی را به عمق ترین لایه‌های پوست ارسال کرده و در نتیجه به سلامتی عمومی پوست شما کمک می‌نماید.

ترکیبات کپسول لاکتوزینک درمکس

ترکیبات : ویتامین E، سلنیوم، زینک، اسید پانتوتنیک، B1 B2 B3 B6، گزنه، بنفشه 3 رنگ، عصاره دم اسب، لاکتوفرین و بتاکارتن.

موارد مصرف کپسول لاکتوزینک درمکس

  • برای کمک به درمان جوش های چرکی، سرسفید، التهابی
  • برای کمک به کاهش جوش های دوران بلوغ
  • حاوی لاکتوفرین با نقش ضدمیکروب و ضدالتهاب
  • برای کاهش التهاب و قرمزی جوش ها به دلیل عصاره دم اسب
  • برای کمک به تنظیم ترشح چربی پوست

روش مصرف کپسول لاکتوزینک درمکس

 روزانه یک عدد بعد از وعده غذایی میل شود.


توصیه و هشدار مهم

  • 1 ساعت قبل و بعد از مصرف این مکمل از چای یا قهوه استفاده نکنید.
  • این مواد جذب ویتامین ها و املاح از جمله کلسیم و آهن را کاهش می دهند.
  • 3 تا 4 ساعت قبل و بعد از مصرف زینک از مصرف سایر داروهای درمانی مثل آنتی بیوتیک، ضد قارچ، تیروئید، فشار خون و... خودداری کنید.


مصرف در بارداریی و شیردهی 

در دوران بارداری و شیردهی محصول را با مشورت پزشک متخصص یا دکتر داروساز مصرف کنید.


شرایط نگهداریی 

  • در جای خشک نگهداری شود.
  • در دمای پایین و زیر 30 درجه سانیتگراد حفظ شود.
  • به دور از دسترس کودکان قرارگیرد.


عوارض جانبی

تاکنون عارضه جانبی برای این محصول گزارش نشده است. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

قرص لاکتوزینک برای چیست؟

اثرات لاکتوزینک درمکس بر روی پوست شما می‌تواند بسیار موثر و چشمگیر باشد. به طور کلی، مزایای لاکتوزینک به شرح زیر است:

  • بهبود شادابی و سلامت پوست
  • کاهش آکنه‌های پوستی
  • کاهش فاکتور‌های التهابی فعال در پوست شما
  • تامین ویتامین‌های گروه B و زینک
  • کمک به بهبود رشد و سلامت مو
  • افزایش تولید کلاژن پوستی و نشاط پوست

در ادامه به بررسی اجزای اصلی این کپسول معجزه‌گر می‌پردازیم.


گل بنفشه

گل بنفشه گیاهی است که از گذشته برای بیماری های پوستی استفاده می‌شد و برخی از مزایای این گیاه موجود در لاکتوزینک عبارتند از:

ضد التهاب: گل بنفشه موجود در لاکتوزینک حاوی ترکیباتی است که دارای خواص ضد التهابی هستند. این ترکیب می‌تواند به کاهش قرمزی، تورم و خارش پوست در بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک کند.
کاهش آکنه: گل بنفشه دارای خواص قابض است، به این معنی که می‌تواند به سفت شدن پوست و کاهش ظاهر منافذ کمک کند. به همین دلیل، این ترکیب می‌تواند برای افرادی که مستعد ابتلا به آکنه هستند، مفید باشد.
آنتی‌اکسیدان: گل بنفشه موجود در لاکتوزینک منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌توانند از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت کنند و سبب کاهش علائم پیری پوست شما شود.
مرطوب‌کننده: لاکتوزینک با داشتن گل بنفشه حاوی ترکیباتی است که می‌توانند به آبرسانی پوست کمک کنند.


گزنه

گزنه گیاهی نام آشنا که مزایای بسیاری برای سلامت پوست شما دارد که این مزایا به شرح زیر است:

ضد التهاب و آنتی اکسیدان: گزنه موجود در لاکتوزینک دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که در کاهش ابتلا به بیماری هایی نظیر آکنه کمک می‌کند.
جوان‌کننده: گزنه با داشتن ترکیباتی منحصر به فرد می‌توانند به تحریک تولید کلاژن پوستی کمک کنند.
مرطوب‌کننده: گزنه موجود در لاکتوزینک می‌تواند به آبرسانی پوست کمک کنند و ظاهری شاداب را به پوست شما دهد.

گیاه دم اسبی

گیاه دم اسبی با داشتن اثراتی نظیر ضد التهابی، ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی در بهبود جای زخم، کاهش ابتلا به آکنه و افزایش کلی سلامت پوست شما موثر است.


ویتامین‌های گروه B

ویتامین های گروه B با داشتن نقش های بسیار نظیر شرکت در بسیاری از واکنش های بدن در هر عضوی از جمله پوست و مو نقش به سزایی دارد. لذا می‌توان اشاره نمود که مصرف ویتامین های گروه B با افزایش سلامت سلول های پوستی شما، شما را به سمت پوست شاداب‌تری هدایت می‌کند.


زینک و ویتامین E

از مهم ترین ویژگی های زینک و ویتامین E می توان به خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن‌ها اشاره کرد. لذا این دو ترکیب موجود در لاکتوزینک می توانند با تنظیم فلور پوستی، احتمال ابتلا به آکنه را در شما کاهش دهند.


لاکتوفرین

لاکتوفرین موجود در لاکتوزینک به عنوان پروتئین ارزشمند در انسان، می‌تواند اثرات مفیدی برای پوست شما داشته باشد که عبارتند از:

  • بهبود زخم های پوستی
  • خواص ضد التهابی
  • تنظیم چربی پوست و در نتیجه کاهش آکنه


روتین پوستی برای کمک به داشتن پوستی سالم

جوش ها می توانند در هر جایی از پوست ظاهر شوند، اما اغلب روی صورت ایجاد می شوند. در حالی که میکروبیوم پوست پیچیده است، دانشمندان باکتری به نام ﭘﺮﻭﭘﻴﻮﻧﻲ ﺑﺎﻛﺘﺮﻳﻮﻡ ﺁﻛﻨﻪ را شناسایی کرده اند که می تواند باعث بروز آکنه شود. این باکتری زمانی که سبوم، روغنی که به طور طبیعی روی پوست یافت می شود، به اسیدهای چرب تبدیل می کند، باعث التهاب می شود.

از بین بردن چربی اضافی، کثیفی و عرق روزانه می تواند به پیشگیری از جوش کمک کند، اما شستن بیش از حد صورت ممکن است آکنه را بدتر کند.

به عنوان یک قاعده کلی، شما باید بیش از دو بار در روز صورت خود را بشویید.


برای شستن صورت

  • صورت خود را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید.
  • یک پاک کننده ملایم را با حرکات دایره ای و ملایم با انگشتان خود بمالید،نه با دستمال شستشو.
  • به طور کامل آبکشی کنید.
  • با ملایمت صورت خود را خشک کنید.


نوع پوست خود را بشناسید

دانستن نوع پوست می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید از چه محصولاتی استفاده کنید و از چه محصولاتی اجتناب کنید. شما می توانید از پارامترهای زیر برای شناسایی نوع پوست خود استفاده کنید، اما اگر هنوز مطمئن نیستید می توانید برای کمک با یک متخصص پوست مشورت کنید:


شناسایی نوع پوست

  • خشک: پوست شما اغلب پوسته پوسته و سفت می شود.
  • روغنی: پوست شما تا پایان روز براق به نظر می رسد.
  • ترکیبی: هم مناطق خشک دارید و هم مناطق چرب. ناحیه چرب معمولاً ناحیه T یا پیشانی، بینی و چانه شما است.
  • حساس: پوست شما به راحتی به محصولات واکنش نشان می دهد و مستعد بثورات، تغییر رنگ یا تحریک است. شما می توانید در کنار هر یک از انواع پوست های فوق، پوست حساسی نیز داشته باشید.
  1. به طور کلی، افرادی که پوست چرب دارند بیشتر مستعد ابتلا به آکنه هستند، اما هر کسی ممکن است دچار جوش شود. داشتن اطلاعات نوع پوست شما می تواند انتخاب یک رژیم آکنه را که به پاکسازی پوست شما کمک می کند، آسان تر کند.
  2. اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید، محصولات بیش از حد حاوی مواد فعال: مانند شوینده اسید سالیسیلیک، تونر لایه بردار اسید سالیسیلیک و کرم رتینول، ممکن است به سد پوست شما آسیب برساند و منجر به جوش های بیشتر شود.
  3. اگر پوست شما در سمت چرب تر است، استفاده از مرطوب کننده های فرموله شده برای پوست خشک ممکن است بیش از حد مسدود شود و منجر به مسدود شدن منافذ شود.


استفاده از مرطوب کننده‌ها 

مرطوب‌کننده‌ها به هیدراته ماندن پوست کمک می‌کنند، که تفاوت زیادی برای پوست‌های مستعد آکنه ایجاد می‌کند. اگر پوست شما بیش از حد خشک شود، برای متعادل کردن خشکی،روغن (سبوم) تولید می کند. و همانطور که در بالا ذکر شد،سبوم بیش از حد می تواند باعث ایجاد جوش شود.

با این حال، بسیاری از مرطوب‌کننده‌ها حاوی روغن، عطر مصنوعی یا مواد دیگری هستند که ممکن است پوست شما را تحریک کرده و باعث ایجاد جوش شوند. قبل از خرید مرطوب‌کننده، حتماً فهرست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فاقد عطر و غیر کومدوژن است.


سوالات متداول در مورد کپسول ضد جوش لاکتوزینک درمکس

آیا کپسول لاکتوزینک برای درمان جوش های چرکی و هورمونی نیز موثر است؟

بله لاکتوزینک تا حد زیادی به بهبود و درمان این جوش ها کمک می کند. طبق اطلاعات شرکت سازنده و همچنین بر اساس ترکیبات موجود در مکمل لاکتوزینک، این محصول می‌تواند با داشتن خواصی نظیر ضد میکروبی و ضد التهابی، در کاهش جوش های پوستی موثر باشد. ولی در بعضی موارد مراقبت پوستی نیز لازم است.

آیا کپسول لاکتوزینک برای ضخیم‌شدن تار مو موثر است؟

بله، با توجه به ترکیبات موجود در کپسول لاکتوزینک ،می توان گفت این قرص برای مو نیز مفید می‌باشد. ویتامین های گروه B و زینک می‌توانند سبب افزایش کیفیت و همچنین کمیت تارهای موی شما شوند. لذا مصرف مکمل لاکتوزینک برای بهبود رشد موی شما نیز توصیه می‌شود.

شما می‌توانید این محصول با ارزش را از وب سایت دارووب تهیه  فرمایید، همچنین برای برقراری ارتباط با مشاورین ما از "پشتیبانی چت آنلاین" بهره گیرید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
لابراتوار پارس حیان
برند
درمکس (Dermax)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
کپسول
جنسیت مصرف
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...