کپسول نرم پروستاباریج 390 میلی گرم باریج اسانس 60 عدد

Prosta Barij

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: باریج اسانس
  • برند: باریج اسانس (Barij Essence)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
83,000
20%
67,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کپسول نرم پروستا ۳۹۰ میلی گرم باریج اسانس بر اساس وجود ۲۳۰ – ۲۰۰ میلی گرم لینولئیک اسید و ۳۰ میلی گرم آلفا توکوفرول در هر کپسول فرموله شده است، که بر روی اندازه غده پروستات تاثیر گذاشته و باعث بهبود عملکرد ادراری می شود.

محصولات مرتبط

معرفی کپسول نرم پروستا 390 میلی گرم باریج اسانس

کپسول نرم پروستا باریج اسانس 390 میلی گرم 60 عددی  Barij Essence Prosta به طور اختصاصی جهت بهبود عملکرد پروستات در هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات(BPH) فرموله شده است. این کپسول از عصاره دانه کدو تهیه شده است که در تقویت عملکرد مثانه نقش بسیار مهمی داشته و باعث بهبود مجاری ادراری می گردد‏.‏ در ادامه به معرفی کامل این مکمل آقایان می‌پردازیم


ترکیبات کپسول نرم پروستا باریج اسانس

  • روغن بذر کدو
  • لینولئیک اسید
  • فیتواسترول‌ها
  • توکوفرول‌‌ها


موارد مصرف کپسول نرم پروستا باریج اسانس

  • بهبود عملکرد پروستات در هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH)
  • درمان شب ادراری در بیماران مبتلا به اختلالات ادراری
  • بهبود عملکرد ادراری و برطرف شدن اختلالات ادراری
  • تغییر اندازه غده پروستات
  • جلوگیری از ریزش مو


روش مصرف کپسول نرم پروستا باریج اسانس

با توجه به شرایط سنی و جسمی افراد باید مقدار مناسبی از این دارو را مصرف شود. اما به طور کلی بهتر است تا روزانه یک کپسول نرم پروستا به همراه مقدار کافی آب میل شود.
به منظور کاهش عوارض گوارشی، توصیه‌ می‌شود مصرف کپسول پروستا باریج همراه یا پس از صرف وعده‌ی غذایی انجام گیرد.


توصیه و هشدار مهم 

ویتامین E و عصاره بذر کدو سبب افزایش تأثیر داروهای ضد انعقاد خون، از جمله وارفارین می‌شوند. بنابراین کپسول پروستا باریج نباید همزمان با داروهای ضد انعقاد خون مصرف شود.


مصرف در بارداریی و شیردهی

مصرف این دارو برای زنان باردار و شیرده ممنوع است.


شرایط نگهداریی

  • در جای خشک نگهداری شود.
  • در دمای پایین و زیر 30 درجه سانیتگراد حفظ شود.
  • به دور از دسترس کودکان قرارگیرد.
  • بلافاصله بعد از مصرف در ظرف را محکم ببندید.


عوارض جانبی مصرف دارو

تاکنون عارضه جانبی برای این محصول گزارش نشده است.د ر صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.


تداخل دارویی

در صورتی‎که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.



عصاره دانه کدو چگونه بر بهبود عملکرد پروستات تاثیر می گذارد؟

BPH یا بزرگ شدگی خوش خیم غده پروستات، اختلالی است که معمولاً مردان ۲۰ سال به بالا بیشتر را گرفتار می سازد‏.‏ مطالعات نشان می دهد که دانه های کدو بعنوان یک درمان گیاهی در مراحل ۱ و ۲ این اختلال عمل می کنند‏.

در مرحله اول BPH، تکرر ادرار به وفور رخ داده و منجر به اختلال در تنظیم خواب شب می گردد‏.‏

 در مرحله دوم اختلال در عملکرد مثانه بوده و این اختلال به صورتی است که مثانه بایستی بطور اورژانسی و سریع تخلیه گردد‏.‏

یکی از عوامل مؤثر در بیماری پروستات تحریک بیش از حد سلول های پروستات توسط تستوسترون و محصول آن DHT یا دی هیدروتستوسترون است، هر چند علل عمده و اصلی در بروز BPH هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

ترکیبات موجود در عصاره دانه کدو قادر به جلوگیری از تأثیر تستوسترون در این سلول ها می باشند‏.‏ تأثیر کاروتنوئیدهای موجود در دانه کدو و نیز چربی های امگا۳ در سلامت غده پروستات نیزتاثیر دارد‏.

تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که در مردانی که مقادیر فراوان کاروتنوئید در بدن آنها وجود دارد، خطر بروز BPH بسیار پائین است‏.‏ روی نیز از مواد معدنی است که در عصاره دانه کدو به وفور یافت می شود و از عناصری است که در عملکرد غده پروستات بسیار تأثیر می گذارد و می توان گفت، تأثیرات سودمند عصاره دانه کدو در سلامت غده پروستات تا حدود زیادی به خاطر وجود مقادیر فراوان روی در آن است‏.


کپسول پروستا باریج برای ریزش مو

تحقیقات زیادی نشان داده است که هورمون دی هیدروتستوسترون تأثیر مستقیم روی نازک شدن و ریزش مو در مردان 40 سال به بالا دارد. به همین دلیل، بالا رفتن غیر طبیعی هورمون دی هیدروتستوسترون در سنین میانسالی می‌تواند علت اصلی ریزش مو نیز باشد.

درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات با کپسول نرم پروستا باریج اسانس و کاهش تولید این هورمون در بدن می‌تواند در کاهش ریزش موی مردان در میانسالی نیز مؤثر باشد. در ادامه بررسی ترکیبات موجود در این کپسول می‌پردازیم:


سوالات متداول


بهترین زمان مصرف قرص پروستا باریج چه موقع از شبانه روز است؟

به منظور کاهش عوارض گوارشی، توصیه‌ می‌شود مصرف کپسول پروستا باریج همراه یا پس از صرف وعده‌ی غذایی انجام گیرد.


دوره مصرف قرص پروستا باریج چه مدت است و اثرات آن بعد از چند روز نمایان می‌شود؟

با توجه به مطالعات صورت گرفته بر روی اجزای تشکیل دهنده‌ی این فرمولاسیون، ایمن بودن استفاده از فرآورده‌ی پروستا باریج تا 12 ماه تایید شده‌است. شروع اثربخشی پروستا باریج به سن، قوای بدنی، میزان اختلال و سایر عوامل بستگی دارد. اما به طور معمول، اثرات کمک درمانی حداقل پس از 3 ماه مصرف مداوم قابل مشاهده است.


آیا مصرف کپسول پروستا باریج به بهبود علائم هایپرپلازی خوش خیم سرطان کمک می‌کند؟

خیر، پروستا باریج به عنوان یک مکمل موثر در بهبود علائم مربوط به هایپرپلازی خوش خیم پروستات، نمی‌تواند جایگزین دارو گردد. استفاده از این مکمل طبق صلاحدید پزشک معالج و در مواردی که به تجویز دارو نیازی نیست، توصیه می‌گردد.


آیا خانم ها می‌توانند از قرص پروستا باریج استفاده کنند؟

اگرچه پروستا باریج برای آقایان طراحی شده‌است، اما با توصیه‌ی پزشک استفاده از آن در بانوان با ریزش موی الگوی مردانه مجاز است. البته گزارشاتی از اثرات مثبت استفاده از دانه‌ی کدو به عنوان جز گیاهی این فرمولاسیون در کاهش علائم یائسگی نیز وجود دارد.


آیا کپسول پروستا باریج به درمان زود انزالی کمک می‌کند؟

شواهد قطعی در ارتباط با اثرگذاری کپسول prosta barij در درمان زود انزالی در دسترس نیست و از این رو،توصیه می‌گردد به منظور بهبود این اختلال از محصولات تخصصی تر در این زمینه استفاده شود.

برای خرید انواع مکمل های مناسب آقایان به وبسایت دارو وب مراجعه فرمایید. مشاورین ما در چت آنلاین پاسخگویی سوالات دارویی شما بصورت 24 ساعته هستند.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
باریج اسانس
برند
باریج اسانس (Barij Essence)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
کپسول
جنسیت مصرف
آقایان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...