کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عدد

Apovital Hyaluron Plus

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: سمر طب درمان
  • برند: آپوویتال (Apovital)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
297,600
297,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال Apovital Hyaluron Plus یک ترکیب عالی برای حفظ سلامت پوست و هر آنچه پوست و مو به آن احتیاج دارند می باشد. هیالورون آپوویتال حاوی کلاژن که ترکیب بسیار مهمی در حفظ سلامت پوست به شمار می آید، می باشد. این محصول همچنین علاوه بر کلاژن برای تاثیر بیشتر، حاوی ویتامین ث برای کلاژن سازی بیشتر، هیالورونیک اسید برای تقویت پوست و ضد چروک پوست و بیوتین برای حفظ سلامت پوست و مو می باشد. شما می‌توانید این محصول باارزش را از وب سایت دارو وب تهیه فرمایید.

محصولات مرتبط

معرفی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

پوست یکی از اصلی ترین و وسیع ترین اندام های بدن انسان می باشد. پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر عوامل آسیب زایی همچون میکروارگانیسم ها، عوامل شیمایی و اشعه ی UV آفتاب به حساب می آید. ارتباط مداوم پوست با این عوامل مخرب، می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد سیستم ایمنی، بروز التهاب و تسریع روندی تحت عنوان "پیری پوست" گردد. 

پیری پوست با پدیدار شدن چین و چروک بر سطح پوست، شل و افتاده شدن پوست و سفیدی مو نمایان می شود. در کنار گذر زمان و افزایش سن، عواملی همچون استرس، سیگار، کمبود خواب، تغذیه نامناسب و مواجهه با اشعه UV نور خورشید، می‌توانند سرعت روند پیری پوست را افزایش دهند. لذا داشتن یک سبک زندگی سالم، کاهش استرس، رژیم غذایی سالم و غنی از آنتی اکسیدان برای به تعویق انداختن فرآیند پیری، ضروری به نظر می رسد.

 از همین رو، امروزه استفاده از مکمل های تغذیه ای غنی شده با ترکیبات آنتی اکسیدان و جوان کننده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کپسول هیالورون پلاس آپوویتال Apovital Hyaluron Plus یک مکمل تغذیه ای تخصصی متشکل از مؤثرترین ترکیبات برای حفظ سلامتی و شادابی پوست با اثرات جوان کننده و ضد چروک می باشد.


ترکیبات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

ترکیبات تشکیل دهنده کپسول هیالورون پلاس هستند.



موارد مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  • کمک به حفظ کلاژن سازی پوست، مو و ناخن
  • حفظ استحکام ناخن
  • کمک به درمان ریزش مو
  • حفظ رطوبت و شادابی پوست
  • حفظ جوانی پوست در سنین بالا
  • پیشگیری از ایجاد چروک های پوستی در سنین بالا
  • بهبود آبرسانی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • کمک به ترمیم زخم و کاهش چین و چروک ناشی از افزایش سن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن



روش مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

بزرگسالان روزانه یک عدد کپسول هیالورون پلاس اپوویتال همراه مقدار کافی آب میل کنند.


توصیه و هشدار مهم 

در صورت مصرف هر نوع داروی خاص پیش از مصرف کپسول هیالورون پلاس اپوویتال با پزشک مشورت نمایید.


مصرف در بارداریی و شیردهی 

در دوران بارداری و شیردهی محصول را با مشورت پزشک متخصص یا دکتر داروساز مصرف کنید.


شرایط نگهداریی 

  • در جای خشک و خنک با دمای کمتر از 30 درجه نگهداری کنید.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.


عوارض جانبی:

در برخی موارد نادر، این مکمل ممکن است سبب ایجاد عوارض گوارشی شود.


بهترین زمان مصرف قرص هیالورون پلاس

  • بهترین زمان مصرف کپسول هیالورون پلاس، ظهر و به همراه وعده ناهار است. 
  • توجه داشته باشید که مصرف این محصول برای بزرگسالان مجاز بوده و برای کودکان توصیه نمی‌گردد.


افرادی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند، با خرید و مصرف هیالورون پلاس آپوویتال، زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن خود را تضمین می‌کنند. این کپسول یک مکمل تغذیه ای تخصصی متشکل از مؤثرترین ترکیبات شادابی پوست با اثرات ضد چروک و جوان‌کنندگی می باشد. در زیر به بررسی ترکیبات این مکمل معجزه‌گر می‌پردازیم:


هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید ترکیب اصلی مکمل هیالورون پلاس می باشد که به آن "هیالورونان" نیز گفته می شود، به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود. بیشترین مقدار آن در پوست، بافت همبند و چشم یافت می شود. 

این ترکیب دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی فراوانی می‌باشد. ولی با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی، به تدریج مقدار آن در پوست کاهش می یابد و کیفیت ساختار پوست تحت تأثیر قرار می گیرد. 

عملکرد اصلی هیالورونیک اسید این است که با حفظ آب زیرپوستی به مرطوب ماندن پوست و حفظ طراوت آن کمک می کند. همچنین این ترکیب با تحریک ساخت کلاژن و الاستین اثرات قابل توجهی در ترمیم زخم، رفع چین و چروک، افزایش جوانی و زیبایی پوست دارد.


کلاژن هیدرولیز شده

کلاژن یکی از مهم ترین پروتئین های ساختاری موجود در ساختمان پوست، مو و ناخن می باشد و به صورت اختصاصی موجب افزایش قابل توجه در استحکام این بافت ها می گردد. کلاژن هیدرولیز شده قطعات کوچک پروتئین کلاژن هستند که از طریق دستگاه گوارش جذب می شوند و در بدن برای ساخت کلاژن مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از مکمل های حاوی کلاژن هیدرولیز شده، علاوه بر جبران کلاژن از دست رفته پوست، ساخت کلاژن جدید را تحریک نموده و فرآیند پیری پوست را به تعویق می اندازند. افزایش محتوای کلاژن پوست باعث کاهش چین و چروک ها، افزایش رطوبت و بهبود خاصیت کشسانی پوست می گردد.



بیوتین

بیوتین جزو ویتامین های گروه B می باشد و نام دیگر آن ویتامین B7 است. این ویتامین برای رشد و نگهداری موها، بهبود و تقویت ناخن‌ها ضروری است. کمبود بیوتین بطور واضح باعث نازک شدن تار مو و کاهش کیفیت ناخن شده و زیبایی و سلامت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.



ویتامین C

ویتامین C یا اسید اسکوربیک یک ویتامین محلول در آب و حساس به نور است که مهمترین آنتی اکسیدان بخش آبی بدن به حساب می آید. این ویتامین به طور طبیعی در بدن سنتز نمی شود. بنابراین دریافت کافی آن از طریق رژیم غذایی یا مکمل های تغذیه ای لازم و ضروری است. 

ویتامین C به عنوان از بین برنده رادیکال های آزاد عمل می کند و برای عملکر نرمال آنزیم های دخیل در سنتز کلاژن ضروری می باشد.


سؤالات متداول

آیا کپسول هیالورون پلاس برای چاقی صورت مناسب می باشد؟

هنگامی که پوست انسان دستخوش فرآیند پیری می گردد، رطوبت موجود در لایه های میانی پوست و محتوای کلاژن بافت پوست کاهش می یابد. این مسئله موجب می شود پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد،حالتی شل و افتاده به خود بگیرد و لاغر به نظر برسد. 

هیالورونیک اسید موجود در کپسول هیالورون پلاس آپوویتال، قادر است چندین برابر وزن خود آب جذب نماید و آبرسانی به پوست را تقویت کند. کلاژن و ویتامین سی با تحریک ساخت کلاژن باعث سفت شدن پوست می گردند و ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در این فرآورده به ترمیم آسیب های پوستی کمک می نمایند. تمام این موارد در کنار هم موجب می شود افتادگی پوست برطرف گردد و پوست جوان تر، شاداب تر و کمی چاق تر از قبل به نظر برسد.

برای خرید انواع مکمل‌های دارویی و غذایی به وبسایت دارو وب مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید سوالات خود را بصورت 24 ساعته از مشاورین ما در "پشتیبان چت آنلاین" بپرسید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
سمر طب درمان
برند
آپوویتال (Apovital)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
کپسول
جنسیت مصرف
عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...