کپسول یوروسل مارفارما میلانو 30 عدد

Marfarma Milano Urosel

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • شرکت تولید کننده: داروسازی طب مفید نیکان
  • برند: مارفارما میلانو (Marfarma Milano)
  • اصالت کالا: اصل
فروشنده فروشنده: داروخانه
آماده ارسال ناموجود
207,000
207,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یوروسل دارای ترکیباتی مانند لیکوپن، ساوپالمتو (نخل اره ای)، سلنیوم و روی می باشد. که به بهبود عملکرد پروستات به‌خصوص در افراد مسن کمک می‌کند.

محصولات مرتبط

معرفی کپسول یوروسل مارفارما میلانو

پروستات یکی از اعضای مهم در سیستم تناسلی مردان است و برای بهبود عملکرد فیزیولوژیک آن، استفاده از مکمل‌هایی که شامل نخل اره ای، سلنیوم و روی هستند پیشنهاد می‌شود. این ترکیبات موجب بهبود عملکرد پروستات و ایمن شدن بدن می‌شوند. 

یکی از مکمل هایی که در درمان پروستات تاثیر بسیار خوبی دارد کپسول یوروسل مارفارما میلانو Marfarma Milano Urosel می‌باشد. این قرص به عنوان یک مکمل آقایان حاوی موادی است که بهبود عملکرد پروستات را تسریع می‌کنند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند.


ترکیبات کپسول یوروسل مارفارما میلانو


موارد مصرف کپسول یوروسل مارفارما میلانو

  • جهت بهبود عملکرد فیزیولوژیک پروستات
  • حاوی نخل اره ای، سلنیوم و روی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • موثر در درمان پروستات
  • آنتی اکسیدان قوی


روش مصرف کپسول یوروسل مارفارما میلانو

۱ قرص در روز همراه با یک لیوان آب و ترجیحا با معده خالی میل شود.


توصیه و هشدار مهم

توصیه می‌شود که این فرآورده با سایر فرآورده‌های حاوی سلنیوم مصرف نشود.


شرایط نگهداریی

  • در جای خشک و خنک با دمای کمتر از 30 درجه نگهداری کنید.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.


عوارض جانبی

تاکنون عارضه جانبی برای این محصول گزارش نشده است. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی مصرف محصول را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.


مبارزه با سرطان پروستات

پروستات غده ای کوچک است که وظیفه حفظ سلامت اسپرم را بر عهده دارد و بین مثانه و آلت مردانه قرار گرفته است. شایع‌ترین اختلال پروستات در مردان، بزرگ شدن خوش خیم غده پروستات است که رابطه مستقیمی با افزایش سن دارد.

 یکی از علل عمده مرگ و میر در مردان، سرطان پروستات است و این شکل از سرطان بسیار خطرناک است، چرا که مردان با افزایش سن، غده پروستاتشان بزرگ می‌شود. محققان هر روزه دنبال راه‌هایی برای مبارزه با سرطان پروستات هستند، یکی از بهترین روش‌های جلوگیری استفاده از مکمل‌ پروستات حاوی عصاره نخل اره‌ای است، که در کپسول یوروسل مارفارما میلانو به مقدار مناسب وجود دارد.

عصاره این گیاه می‌تواند با افزایش مهار دی هیدروتستوسترون که پروتئین تولید سلولی را تحریک می‌کند، به کاهش غده پروستات کمک نماید. این موضوع موجب کاهش احتمال ابتلا به سرطان پروستات، از بین بردن ادرار دردناک و مشکلات ادراری می‌شود. در ادامه به بررسی ترکیبات موجود در یوروسل مارفارما میپردازیم:


گیاه ساوپالمتو

این گیاه دارای اثرات ضد التهابی می باشد و علائم مربوط به بیماری های مجاری ادراری و جریان ادرار را بهبود می بخشد.


لیکوپن

یک آنتی اکسیدان طبیعی است که موجب تاخیر در شروع سرطان پروستات و کاهش آسیب های اکسیداتیو شده و فعالیت عوامل سرطان زا را کاهش می دهد.


سلنیوم

این ماده یک آنتی اکسیدان قوی و طبیعی است که می تواند از غشای سلول ها محافظت کند. سلنیوم همچنین دارای اثر ضد تکثیر است. سطوح بالای سلنیوم می تواند پیشرفت سرطان پروستات را کند نماید.


روی

موجب کاهش سطح هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) پروستات می شود. این ماده باعث کاهش ابعاد غده پروستات در بیماران مبتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات می شود.

برای خرید این دارو به داروخانه انلاین دارو وب مراجعه فرمایید.

کشور سازنده
ایران
شرکت تولید کننده
داروسازی طب مفید نیکان
برند
مارفارما میلانو (Marfarma Milano)
اصالت کالا
اصل
نوع محصول
کپسول
جنسیت مصرف
آقایان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...